درخواستی برای خرید مالک اصلی مخابرات دریافت نکرده ایم

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات درخواست شرکت معروف برای خرید مالک اصلی مخابرات را رد کرد.

داوود زارعیان در رابطه با اعلام درخواست مسئولان شاتل برای خرید 100 درصد سهام توسعه اعتماد مبین اظهار داشت:خرید سهام مخابرات توسط شاتل خبری بود که شاتل اعلام کرده و ما هم از طریق رسانه‌ها خبردار شدیم وگرنه ما درخواستی از ناحیه شاتل نداشتیم.

وی ادامه داد: توسعه اعتماد مبین 30 خرداد آگهی مزایده‌ای را منتشر کرد که طی این آگهی متقاضیان می‌توانستند از 3 تا 8 تیر ماه اسناد مزایده را خریداری کرده و با شرکت در فرآیند مزایده ، سهام را خریداری کنند اما تا تاریخ تعیین شده کسی مراجعه نکرد و پرونده مزایده موقتا بسته شد.

زارعیان تصریح کرد: بنابراین تا تاریخ تعیین شده هیچ مراجعه کننده‌ای برای خرید سهام اعلام آمادگی نکرد.
براساس این گزارش، محمدحسن شانه ساززاده، رئیس هیات مدیره شاتل روز شنبه (http://boursepress.ir/news/12997)گفته بود: اعلام آمادگی و درخواست شاتل برای خرید 50 درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارایه و تقاضای جدی خرید سهام این شرکت به صورت رسمی مطرح شده است. شاتل آمادگی دارد با خرید سهام شرکت توسعه اعتماد مبین و در اختیار گرفتن بلوک مدیریتی سهام مخابرات به صورت کاملا خصوصی و با رویکرد مدیریت بخش خصوصی، ارتقای بهره‌وری، افزایش بهینه سطح خدمات و اقدامات توسعه‌ای را با ارایه طرح جامع در این شرکت نهادینه کند.
 
منبع: بورس پرس
کد خبر 387981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =