بانک دی
-
رونمایی از سامانه احراز هویت سجام در بانک دی
در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک دی از سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان (سجام) رونمایی شد.
-
بهبود ساختار مالی بانک دی در سال ۹۹
عضو هیئت مدیره بانک دی به تشریح دستاوردها و موفقیتهای اخیر این بانک در زمینه کاهش زیان انباشته و حرکت پرشتاب بانک در مسیر بهبود شاخصهای عملیاتی پرداخت.
-
راهاندازی سرویس پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات با کارت شناسایی در بانک دی
با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس پرداخت غیرحضوری اقساط تسهیلات از طریق وبسایت بانک دی راهاندازی شد.
-
ارائه خدمات متنوع و متفاوت در خودپردازهای بانک دی
با بهروزرسانی و راهاندازی نرم افزار جدید دستگاههای خودپرداز بانک دی، تعداد و تنوع خدمات این دستگاهها افزایش یافت.
-
فعالسازی اینترنت بانک دی بدون مراجعه به شعبه
با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک دی راهاندازی شد.
-
مدیرعامل بانک دی:
موفقیتهای بانک دی مرهون تلاش تمامی همکاران است
مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه مطهری تهران، بر ضرورت تخصیص بهینه منابع تاکید کرد.
-
مجوز مرحله سوم ارزی بانک دی صادر شد
مدیرعامل بانک دی گفت: بانک مرکزی مجوز انجام عملیات ارزی در سطح مرحله سوم را برای بانک دی صادر کرد.
-
حمایت بانک دی از فعالان اقتصادی در سال جهش تولید
مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه کیش بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به اصناف و فعالان اقتصادی در سال جهش تولید تاکید کرد.
-
انعقاد تفاهمنامه همکاری بانک دی و سازمان منطقه آزاد کیش
با هدف ارتقاء و گسترش سطح همکاریها و ارائه خدمات بانکی ارزی و ریالی، تفاهمنامه همکاری بین بانک دی و سازمان منطقه آزاد کیش امضاء شد.
-
فصل دیجیتالی شدن «دی» در بهار کلید میخورد
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی از اجرای فاز اول بانکداری دیجیتال در فصل بهار خبر داد.
-
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس بانک
دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی به مناسبت ۱۸ اردیبهشت ماه، در پیامی دهمین سالگرد تاسیس بانک دی را تبریک گفت.
-
راهاندازی سرویس بازنشانی رمز عبور اینترنت بانک دی
با هدف گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب، سرویس بازنشانی رمز عبور اینترنت بانک دی راه اندازی شد.
-
تحقق چشمانداز بانک دی در افق ۱۴۰۰ با سند برنامهریزی عملیاتی شعب
سند برنامهریزی عملیاتی شعب بانک دی با هدف افزایش کارایی شعب مبتنی بر برنامههای عملیاتی و تمرکز بر افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع ابلاغ شد.
-
رونمایی از دستگاه خودکار تحویل فرم به مشتری
با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی از دستگاه خودکار تحویل فرم به مشتری که توسط محسن هوکری، مبتکر کرمانشاهی اختراع شده، در شعبه مرکزی رونمایی شد.
-
وصول مطالبات زمینه ساز تحقق جهش تولید است
مدیرعامل بانک دی در بازدیدی سرزده از شعبه عدالت گرگان، بر ضرورت جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات معوق و مشتری مداری تاکید کرد.
-
با حضور مدیرعامل انجام شد
بررسی موانع و فرصتهای ارزی شعب بانک دی
مدیرعامل بانک دی در دیدار با معاونان ارزی شعب بر ضرورت حل موانع و بهرهمندی از فرصتها درحوزه ارزی و امور بینالملل تاکید کرد.
-
نقش حیاتی مرکز ارتباط با مشتریان در عصر کرونا
در روزهایی که مردم با نگرانیهای ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از منزل خارج میشوند و با مراجعه به شعب بانکی در معرض ریسکهای متعددی قرار میگیرند، تنها کافی است با کسب اطلاع از خدمات گسترده مرکز ارتباط با مشتریان که یکی از واحدهای خدمترسان فعال بانک دی است، در هر ساعت از شبانهروز بدون مراجعه حضوری، برخی از امور بانکی خود را پیگیری کنند.
-
بلیت امنیتی بانک دی ضامن تراکنش های اینترنتی مشتریان
به منظور ارتقای امنیت کاربران سامانههای بانکداری الکترونیک بانک دی و جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز از سپردههای مشتریان، سرویس «بلیت امنیتی» در سامانههای اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه و همراه بانک راه اندازی شد.
-
یازده شعبه بانک دی مجوز فعالیت گرفتند
با اقدامات و پیگیری های مستمر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک دی، مجوز فعالیت یازده شعبه این بانک صادر شد.
-
هیئت مدیره بانک دی اعلام کرد:
رونق بخشی به کسب و کار پزشکان و صاحبان مشاغل
بانک دی در راستای سرعت بخشیدن به توسعه کسب و کار مشتریان ارزشمند خود از طرح اعتباری «دیدار دی» رونمایی کرد.
-
در مجمع عمومی عادی فوقالعاده بانک دی مطرح شد؛
دارایی مازاد بانک ها یکی از چالش های مهم نظام بانکی
مجمع عمومی عادی به طور فوقالعاده بانک دی با حضور بیش از ۷۰ درصد صاحبان سهام در هتل المپیک تهران برگزار شد.