افزایش ۳۵ درصدی نرخ فروش محصولات چنوپا

شرکت شرکت نئوپان ۲۲ بهمن با نماد چنوپا از افزایش نرخ فروش محصولات اصلی خود خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت شرکت نئوپان ۲۲ بهمن با نماد چنوپا از افزایش نرخ فروش محصولات اصلی خود خبر داد؛ افزایشی که با توجه به سهم ۱۰۰ درصدی این محصولات از درآمد شرکت، می‌تواند اثر مستقیمی بر عملکرد مالی این ناشر بورسی داشته باشد.

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف منتهی به سال مالی ۱۴۰۵/۰۶/۳۱ چنوپا منتشر شد.

بر اساس افشای اطلاعات شرکت اعلام کرد نرخ فروش محصولات «نئوپان روکشدار ۱۶ میلی‌متر درجه یک» و «نئوپان ساده درجه یک (محصول پایه)» از ۱۵ میلیون و ۷۳۳ هزار ریال به ۲۱ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال افزایش یافته است؛ موضوعی که نشان‌دهنده رشد حدود ۳۵ درصدی قیمت فروش این محصولات است.

مطابق اطلاعیه منتشرشده، مجوز این افزایش نرخ در تاریخ ۲ دی‌ماه ۱۴۰۴ و با مصوبه شماره ۸۲۲۰/ک از سوی هیأت‌مدیره شرکت صادر شده و نرخ‌های جدید نیز از همان تاریخ لازم‌الاجرا شده‌اند.

شرکت دلیل این تصمیم را افزایش ۳۰ درصدی بهای مواد اولیه و هزینه‌های سربار تولید عنوان کرده است. بر اساس داده‌های مالی، مبلغ فروش این محصولات در سال مالی گذشته ۳ هزار و ۶۲۳ میلیارد ریال بوده که تمامی درآمد شرکت را شامل می‌شود؛ بنابراین هرگونه تغییر در نرخ فروش، تأثیری مستقیم بر درآمد عملیاتی «چنوپا» خواهد داشت.

به نظر می‌رسد اثر نهایی این افزایش نرخ بر سودآوری شرکت، به میزان توان آن در حفظ سطح فروش و شرایط تقاضا در بازار محصولات نئوپان وابسته باشد.

کد خبر 543464

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افت ۵۳ درصدی قیمت سهام چنوپا

    افت ۵۳ درصدی قیمت سهام چنوپا

    شرکت نئوپان ۲۲ بهمن درآمد عملیاتی دوره مالی منتهی به پایان شهریور ماه را مبلغ ۳۶۳ میلیارد تومان اعلام کرد که در دوره مالی مشابه قبل ۲۹۰ میلیارد تومان بود و افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =