افزایش نرخ فروش محصولات شپاکسا

شرکت پاکسان اعلام کرده است که با انجام بررسی‌های کارشناسی و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، همچنین پس از هماهنگی و جمع‌بندی با انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، به‌منظور حفظ ثبات مالی، جلوگیری از زیان‌های احتمالی و استمرار تولید محصولات باکیفیت، تصمیم به اعمال تعدیل در نرخ فروش محصولات گرفته است.

به گزارش صدای بورس، شرکت پاکسان اعلام کرده است که با انجام بررسی‌های کارشناسی و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، همچنین پس از هماهنگی و جمع‌بندی با انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران، به‌منظور حفظ ثبات مالی، جلوگیری از زیان‌های احتمالی و استمرار تولید محصولات باکیفیت، تصمیم به اعمال تعدیل در نرخ فروش محصولات گرفته است.

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف منتهی به سال مالی ۱۴۰۴/۰۹/۳۰ شپاکسا منتشر شد.

مطابق اطلاعات منتشرشده، تاریخ دریافت مجوز افزایش نرخ ۲۲ آذر ۱۴۰۴ و تاریخ مؤثر اعمال آن ۲۳ آذر ۱۴۰۴ اعلام شده است.

افزایش نرخ شامل کلیه محصولات تولیدی شرکت از جمله؛

انواع صابون با خلوص ۱۹ درصد، پودرهای شوینده ماشینی و دستی، و سایر محصولات شرکت می‌شود که به‌طور میانگین با افزایش حدود ۱۷ درصدی نرخ فروش همراه بوده است. لازم به ذکر است که نرخ‌های اعلامی، بر اساس میانگین نرخ فروش محصولات داخلی محاسبه شده‌اند.

بر این اساس، نرخ فروش قبلی محصولات از ۸۱۴ هزار و ۸۵۷ ریال به ۹۶۱ هزار و ۵۳۱ ریال افزایش یافته است.

طبق اعلام شرکت، مبلغ فروش محصولات در سال مالی گذشته حدود ۳۶ هزار و ۲۲۶ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال بوده که ۷۸ درصد از کل درآمد شرکت را شامل می‌شود. این بخش از فروش مربوط به محصولات نهایی داخلی مشمول قیمت‌گذاری است. همچنین ۲۲ درصد باقی‌مانده درآمد شرکت از محل فروش محصولات صنعتی و صادراتی بوده که مشمول قیمت‌گذاری نمی‌شود.

کد خبر 542252

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =