افزایش ۲۵ درصدی نرخ فروش محصولات کپشیر

شرکت پشم شیشه ایران با نماد کپشیر از افزایش ۲۵ درصدی نرخ فروش محصول اصلی خود خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پشم شیشه ایران با نماد کپشیر از افزایش ۲۵ درصدی نرخ فروش محصول اصلی خود خبر داد.

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف منتهی به سال مالی ۱۴۰۴/۱۲/۲۹ کپشیر منتشر شد.

این شرکت که در گروه صنعت و با سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ در بورس تهران پذیرفته شده است، اعلام کرد بر اساس مجوز صادره از سوی کمیسیون فروش در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۴، نرخ فروش محصول «پشم شیشه» از ۱,۱۵۰,۰۰۰ ریال به ۱,۴۴۰,۰۰۰ ریال افزایش یافته است.

این تغییر از همان تاریخ مجوز، یعنی ۱۴ مهر ۱۴۰۴ اعمال شده و شامل محصولی می‌شود که در سال مالی گذشته ۸,۸۸۹,۸۸۶ میلیون ریال فروش داشته و ۷۷ درصد کل درآمد شرکت را تشکیل داده است.

شرکت در شرح این تغییر اعلام کرده است که افزایش نرخ خرید مواد اولیه ناشی از تورم، علت اصلی این تصمیم بوده و در نتیجه نرخ فروش محصول اصلی شرکت با رشد ۲۵ درصدی همراه شده است.

کد خبر 536827

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =