پرسپولیس درآمد تبلیغات محیطی سه فصل اخیر را اعلام کرد

شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، درآمد حاصل از تبلیغات محیطی خود در سه فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد؛ موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در شفافیت مالی باشگاه ایفا کند.

به گزارش صدای بورس، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، درآمد حاصل از تبلیغات محیطی خود در سه فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد؛ موضوعی که می‌تواند نقش مهمی در شفافیت مالی باشگاه ایفا کند.

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب منتهی به سال مالی ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ پرسپولیس منتشر شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده ، باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که درآمدهای مربوط به تبلیغات محیطی سه فصل اخیر لیگ برتر را شناسایی و افشا کرده است.

این اقدام در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ به ثبت رسیده و اگرچه مقیاس اثرات مالی این درآمدها نسبت به کل دارایی‌ها و یا درآمد فروش سال مالی گذشته به‌طور دقیق مشخص نشده، اما اهمیت آن در ترکیب منابع مالی باشگاه قابل توجه است.

تبلیغات محیطی یکی از مهم‌ترین ابزارهای درآمدزایی برای باشگاه‌های فوتبال محسوب می‌شود و در سال‌های اخیر همواره محل بحث و چالش میان باشگاه‌ها و سازمان لیگ بوده است. شفاف‌سازی پرسپولیس در این زمینه می‌تواند گامی مثبت در راستای بهبود گزارشگری مالی و تقویت اعتماد سهامداران و هواداران به شمار آید.

با توجه به اینکه پرسپولیس به عنوان یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های کشور بخش عمده‌ای از درآمدهای عملیاتی خود را از محل قراردادهای تبلیغاتی و حامیان مالی تأمین می‌کند، افشای اطلاعات دقیق در زمینه تبلیغات محیطی می‌تواند زمینه‌ساز تحلیل دقیق‌تر از وضعیت مالی و برنامه‌های آتی این باشگاه باشد.

کد خبر 535002

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =