گسترش دامنه فعالیت‌های رپویا در بازارهای B2C

مدیرعامل شرکت پویا ضمن اشاره به فعالیت‌های این مجموعه به برنامه‌های توسعه‌ای و حمایت از سهام خود اشاره کرد.

سعید سپهری، مدیرعامل شرکت پویا در گفت‌وگویی با صدای بورس ضمن اشاره به فعالیت‌های این مجموعه گفت: شرکت پویا در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید و پشتیبانی محصولات بانکی افتتاح شد.

وی افزود: شرکت پویا به دنبال استفاده از هوش مصنوعی در بانکداری دیجیتال و همینطور ورود به بازارهای B2C برای توسعه خدمات و محصولات خود است و در کنار برنامه‌های توسعه‌ای خود، به افزایش کیفیت محصولات و تداوم خدمات خود خواهد بود.

سپهری ادامه داد: شرکت پویا با بانک‌هایی همچون ملی، صادرات، ملت، مسکن، رفاه، آینده، سپه و سایر بانک‌ها است، همچنین طی چند ماه گذشته قرارداد سامانه ارزش با بانک صادرات بسته شد که در تلاش برای راه‌اندازی این سامانه‌ها و شروع فعالیت آن در بانک صادرات هستیم.

مدیرعامل شرکت پویا به حمایت از سهم رپویا اشاره کرد و گفت: چند روز اخیر بر خلاف انتظار ریزشی برای سهم را شاهد نبودیم و همچنان تمام تلاش خود را برای حمایت از سهم و حفظ ارزش سهام شرکت انجام خواهیم داد، از این رو روند سودآوری مجموعه نیز مانند سال‌های گذشته مثبت باقی خواهد ماند.

کد خبر 529351

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =