توضیحات فرود درباره صورت های مالی

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی فرود منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت فولاد شاهرود در خصوص تغییرات سود عملیاتی اظهار داشت افزایش بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی عمدتا ناشی از افزایش بیش از ۳۹ درصدی نرخ فروش میلگرد و افزایش ۱۴ درصدی تناژ فروش میلگرد سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ است.

شرکت فولاد شاهرود با نماد فرود در بورس فعالیت دارد.

این شرکتافزود؛ ضمنا مقدار تولید میلگرد نیز ۱۰ درص نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
فولاد شاهرود همچنین اظهار داشت شرکت با وجود ایجاد مبلغ ۳,۱۷۳٫۵۰۶ میلیون ریال سود خالص طی سال ۱۴۰۲، جریان خالص ورود وجه نقد حاصل از فعالیتهای عملیاتی در صورت جریانهای نقدی مبلغ ۷۳۳٬۹۱۳ میلیون ریال می باشد. کیفیت پایین سود آوری شرکت به این لیل میباشد که طبق یادداشت ۲۹ صورتهای مالی نقد حاصل از عملیات وجه نقد حاصل از عملیات شرکت صرف خرید موجودی مواد و کالا شده است که افزایش به مبلغ ۴۸۸,۴۸۸ میلیون ریال را منجر شده است و اینکه بخشی از فروش های شرکت به صورت اعتباری بوده که تا تاریخ صورتهای مالی نقد شده است و دیگر اینکه وجه نقد حاصل از فروشهای بورسی در پایان سال بعد از تاریخ ۱۴۰۲.۱۲.۲۹ به حساب این شرکت واریز شده است.
لازم به ذکر است پیش پرداختهای عملیاتی شرکت به مبلغ ۱۹۰,۹۰۹ ریال افزایش داشته است که بابت پیش پرداخت خرید آهن اسفنجی از شرکتهای ذوب آهن شاهرود و پارش فولاد سبزوار در پایان سال می باشد.
این شرکت همچنین در خصوص سود تقسیمی اظهار داشت پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص درصد تقسیم سود سال مالی ۱۴۰۲ حداقل ۱۰ درصد سود خالص میباشد که در فرم گزارش تفسیری مدیریت اطلاعیه صورتهای مالی حسابرسی شده ذکر شده است.

توضیحات فرود درباره صورت های مالی

کد خبر 495948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =