۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
زور کریپتوهای منفی‌ چربید

در پایان معاملات هفته منتهی به پنجشنبه ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) بازار کریپتوکارنسی شاهد افت قیمت بیشتر رمزارزها بود.

به گزارش صدای بورس، بررسی‌های کارشناسان نشان می‌دهد که در این هفته شاخص «ترس و طمع» بازار کریپتو که نشان‌دهنده تمایل معامله‌گران و ارزیابی آنها از آینده است، در محدوده عدد ۵۵ قرار دارد.

بر پایه آخرین آمارها، هفته‌ گذشته بازار کریپتوکارنسی‌ شاهد افت قیمت‌ بسیاری از رمزارزها بود، به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، قیمت ۸۲ کریپتو با کاهش روبه‌رو شد. در هفته منتهی به ۲۷ اردیبهشت، ۸۲ رمزارز کاهش قیمت بین ۰.۱ درصد تا بیش از ۲۵ درصد را تجربه کردند. بازنده بزرگ هفته گذشته، رمزارز Ethena بود. این کریپتوکارنسی که در رتبه ۷۷ قرار دارد، نزدیک به ۲۶ درصد افت قیمت را ثبت کرد. ارزش بازار این رمزارز ۰.۶۸ دلاری بیش از یک میلیارد دلار است و در یک ماه گذشته نیز بیش از ۴۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، رمزارزهای بزرگ جهان نیز روند قیمت نزولی را تجربه کردند. تنها بیت‌کوین به میزان ۰.۲ درصد رشد کرد و به رقم ۶۲ هزار و ۵۵۱ دلار رسید. پادشاه رمزارزها در بازه زمانی یک‌ماهه نیز ۴.۳ درصد افت را ثبت کرد اما در بازه یک‌ساله رشد ۱۲۹ درصدی را شاهد بوده است. در حال حاضر ارزش بازار بیت‌کوین بیش از یک هزار و ۲۳۰ میلیارد دلار است.

بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Lido DAO دومین بازنده بزرگ بود و بیش از ۲۰ درصد افت قیمت را تجربه کرد. قیمت این رمزارز دارای ارزش بازار ۱.۴ میلیارد دلاری، معادل ۱.۵۹ دلار است. این رمزارز در بازه یک‌ماهه نیز بیش از ۲۳ درصد افت داشته است. همچنین قیمت رمزارز Worldcoin بیش از ۱۸ درصد کاهش یافت و رتبه سوم افت هفتگی را به خود اختصاص داد. ارزش بازار این رمزارز بیش از یک میلیارد دلار و قیمت آن هم ۴.۸ دلار است. همچنین رمزارز Wormhole با بیش از ۱۶ درصد کاهش قیمت در رتبه چهارم بازندگان هفته جای گرفت.

در سوی دیگر بازار، رمزارز Pepe با بیش از ۳۷ درصد رشد، در صدر مثبت‌های این هفته بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز با رتبه ۲۳ بیش از ۴.۵ میلیارد دلار و قیمت آن ۰.۰۰۰۰۱ دلار است. پس از آن Floki بیش از ۲۶ درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها نیز با افت روبه‌رو شد. در حال حاضر ارزش بازار کریپتوها معادل ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد دلار است. در همین حال ارزش معاملات روزانه نیز نزدیک به ۷۱ میلیارد دلار ثبت شد. بر اساس اعلام سایت Coinmarketcap، در حال حاضر ۷۶۵ صرافی در سراسر جهان به معامله‌گران کریپتو خدمات می‌دهند.

در جدول، عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی در هفته گذشته را مشاهده می‌کنید.

زور کریپتوهای منفی‌ چربید

کد خبر 495557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =