بازار سرمایه، بهترین مسیر برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که بازار سرمایه بهترین و کوتاهترین مسیر برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ است، اظهار داشت: سرمایه‌های اندک مردم باید با اعتمادسازی به سمت بازار سرمایه جذب و به واحدهای تولیدی تزریق شود.

به گزارش صدای بورس،محسن علیزاده، در رابطه با طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی گفت: در جریان بررسی طرح یک فوریتی اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» که نمایندگان حاضر با کلیات طرح مذکور موافقت کردند، بند (الف) این طرح اصلاح و قرار شد برای دو بند دیگر نیز اصلاحات لازم انجام و روز سه‌شنبه هفته جاری به طور مجدد در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

کاهش آسیب‌ها

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس درباره بند (س) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور افزود: با اصلاح این بند، بخشی از چالش‌های بازار سرمایه برطرف خواهد شد.

علیزاده عنوان کرد: انتظار می‌رود با کمک دولت و مجلس این بند اصلاح شود و آسیب‌های موجود در بازار سرمایه به حداقل برسد.

وی در ادامه به نقش برجسته بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، اشاره کرد و افزود: به طور قطع، بازار سرمایه بهترین محل برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ است.

ضرورت حمایت از بازار سرمایه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، حمایت از بازار سرمایه را مهم خواند و اظهار داشت: در صورتی که دولت از بازار سرمایه حمایت کند، به طور قطع، مشارکت بیشتری از سوی مردم در بازار سرمایه اتفاق خواهد افتاد و سرمایه‌های بیشتری جذب این بازار می‌شود.

اهمیت اعتمادسازی

علیزاده با تاکید بر این که بازار سرمایه بهترین و کوتاهترین مسیر برای تحقق شعار سال است، تصریح کرد: سرمایه‌های اندک مردم باید با اعتمادسازی بیشتر به سمت بازار سرمایه جذب و به واحدهای تولیدی کشور تزریق شود، اما در صورت عدم حمایت، تحقق شعار دور از ذهن است و در حد شعار باقی خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه،عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس بیان کرد: بازار سرمایه با تزریق مداوم نقدینگی و برای جلوگیری از هدر رفت منابع در بخش‌های غیرمولد، تمام تلاش خود را برای ایجاد بستری آرام و قابل اعتماد برای فعالان عرصه تولید و سهامداران به کار گرفته تا سرمایه‌گذاران بیشتری جذب بازار شده و برای رونق تولید همکاری کنند.

کد خبر 495265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =