نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی»

نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی» برگزار می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، نشست تخصصی «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی» به همت تأمین سرمایه تمدن و با همکاری مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

در این نشست، دکتر محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سید مرتضی ذکاوت عضو هیئت مدیره بانک توسعه صادرات ایران، قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر میثم حامدی مدیر پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار و دکتر بهروز خدارحمی مدیرعامل تأمین سرمایه تمدن سخنرانی خواهند داشت.

در جریان برگزاری این نشست، پنل تخصصی نیز با محوریت «پوشش ریسک نرخ سود در بازار سرمایه اسلامی» با حضور دکتر مجید پیره دبیر کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر حسین میثمی دبیر کمیته فقهی بانک مرکزی ج.ا.ا، دکتر هادی حیدری مشاور عالی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران و نازنین محمدی استخری رئیس اداره نظارت بر بازار سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

تأمین سرمایه تمدن با همکاری مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس جهت اجرایی شدن این ابزار در بازار توانست مصوبه کمیته فقهی سازمان بورس را اخذ نماید که در آینده نزدیک با تصویب دستورالعمل و ایجاد زیرساخت‌های عملیاتی مورد نیاز، این ابزار کارآمد در بازار سرمایه و پول عملیاتی خواهد شد.

این نشست روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم سالن پویش برگزار خواهد شد.

کد خبر 495235

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری برنده بازار کدام هستند؟

    صندوق‌های سرمایه‌گذاری برنده بازار کدام هستند؟

    روش‌های متفاوتی برای فعالیت در بازار سرمایه وجود دارد و با توجه به اینکه فعالیت در این بازار نیازمند تخصص و مهارت لازم است

  • لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

    لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

    ارزش معاملات بازار سهام همچنان پایین‌تر از سطح سه هزار میلیارد تومان قرار دارد که این آمار نشان می‌دهد انگیزه‌ای برای اهالی تالار شیشه‌ای باقی نمانده است. بند «س» که مربوط به سقف معافیت مالیاتی است طی روزهای آینده به صحن علنی مجلس می‌رود و سهامداران امیدوارند با اصلاح این قانون، از بار عرضه‌های متوالی بازار کاسته شود. در پایان معاملات اولین روز کاری هفته جاری، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۰.۴۹ درصدی، معادل ۱۰ هزار و ۸۰۶ واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۸۴ واحدی قرار گرفت. افت ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی به ثبت رساند و با افت ۰.۶ درصدی در پله ۷۳۳ هزار واحدی قرار گرفت. تابلوی بورس اوراق بهادار تهران نیز ارزش معاملات خرد را در روز شنبه، دو هزار و ۷۰۶ میلیارد تومان و حجم معاملات را ۶.۴ میلیارد برگه سهم به ثبت رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =