رویکردهای جدید هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سال ۱۴۰۳

در حاشیه بیست ‌و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛ دکتر سعید زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران ضمن بازدید از این نمایشگاه؛ با مدیران‌عامل «شرکت گسترش فناوری خوارزمی» و «شرکت صنعت‌ آفرین ماهان» در حوزه فناوری و دانش‌بنیان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش صدای بورس،در حاشیه دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی همچنین جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش‌ و پخش فرآورده‌های نفتی و دکتر علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی نیز با حضور در غرفه هلدینگ با دکتر زرندی دیدار و گفتگو کردند.

رویکردهای جدید هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سال ۱۴۰۳


امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با “شرکت گسترش فناوری خوارزمی”

هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ در این تفاهم نامه که با حضور دکتر سعید زرندی مدیر عامل هلدینگ در غرفه این مجموعه در حاشیه بیست‌ و هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضاء رسید. استفاده از امکانات طرفین در بخش فناوری، دانش فنی، تجهیزات و تأسیسات موجود، داده‌ها، نیروی انسانی و … تاکید شده است. گفتنی است محورهای همکاری تعیین شده در این تفاهم نامه شامل «ایجاد زمینه‌های همکاری بین دو طرف در زمینه توسعه فناوری کاتالیست‌های صنعتی مورد نیاز مجتمع‌های تولیدی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران تا مرحله تبیین دانش فنی»، «شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب و عملیاتی در حوزه توسعه بهره‌برداری و ارتقاء کاتالیست‌های موردنیاز این هلدینگ» و «ایجاد کارگروه مشترک برای تقسیم وظایف و پیگیری فعالیت‌های تعیین شده» است.

رویکردهای جدید هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سال ۱۴۰۳

امضاء تفاهم نامه همکاری دو جانبه هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با «شرکت صنعت‌آفرین ماهان»

هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ در این تفاهم نامه که با حضور دکتر سعید زرندی مدیر عامل هلدینگ در غرفه این مجموعه در حاشیه بیست‌ و هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به امضاء رسید. استفاده از امکانات طرفین در بخش فناوری، دانش فنی، تجهیزات و تأسیسات موجود، داده‌ها، نیروی انسانی و … تاکید شده است .

شایان ذکر است به موجب این تفاهمنامه محورهای همکاری تعیین شده شامل «همکاری در ساخت کاتالیست‌های موردنیاز مجتمع‌های تولیدی هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران»، «اجرای طرح‌های مشترک و همکاری در توسعه کاتالیست‌های نوین جهت کنترل آلودگی هوا» و همچنین «ایجاد کارگروه مشترک برای تقسیم وظایف و پیگیری فعالیت‌های دوجانبه» است. گفتنی است مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت سه سال تعیین شده است، که با توافق طرفین و در صورت نیاز با اصلاح و بازنگری برای دوره‌های بعد قابل تمدید خواهد بود. همچنین براساس تبصره مندرج در این تفاهم نامه توافقنامه‌های همکاری که در چارچوب این تفاهم نامه امضاء می‌شوند و پس از پایان اعتبار تفاهم نامه و تا خاتمه توافق نامه‌ها معتبر است. در خصوص شیوه اجرایی این تفاهم نامه نیز لازم به ذکر است که به منظور اجرای مفاد این تفاهم نامه نمایندگانی از جانب طرفین معرفی و برنامه‌ریزی اجرایی تهیه و تدوین می‌شود.

رویکردهای جدید هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سال ۱۴۰۳

بازدید سالاری مدیرعامل شرکت پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی از غرفه هلدینگ

جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش‌ و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با حضور در غرفه هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ با دکتر سعید زرندی مدیرعامل این هلدینگ دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های مثبت هلدینگ؛ برای رفع برخی مشکلات در زمینه محصولات برگشتی به پالایشگاه وعده داد که طی جلسه مشترکی با حضور مدیران‌عامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و پالایشگاه اصفهان؛ موضوعات فی‌مابین بررسی و راهکارهای لازم در این خصوص اتخاذ شود. دکتر زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران نیز در این دیدار از روند فعالیت‌های شرکت و تولید انواع محصولات و طرح‌های توسعه در دست اجرای این مجموعه گزارشی ارائه داد و در ادامه خواستار مساعدت ایشان برای حل مشکل زیان ناشی از برگشت برش‌ها به پالایشگاه اصفهان شد.

رویکردهای جدید هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سال ۱۴۰۳

مدیرعامل بورس انرژی: «شیران» یکی از عرضه‌کنندگان برتر بورس انرژی محسوب می‌شود

دکتر نقوی مدیرعامل بورس انرژی ایران نیز در حاشیه بیست ‌و هشتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران بازدید و با دکتر زرندی مدیرعامل این هلدینگ گفتگو کرد. دکتر علی نقوی مدیرعامل بورس انرژی در این دیدار با تاکید بر اینکه هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران یکی از عرضه‌کنندگان برتر بورس انرژی محسوب می‌شود، گفت: خوشبختانه با تغییراتی که در مدیریت هلدینگ صنایع شیمیایی ایران اتفاق افتاد و تاکیدی که مدیریت این مجموعه بربحث شفافیت و رقابت‌پذیری داشت؛ از سال گذشته شاهد بودیم که این مجموعه هم خرید خوراک مورد نیاز فرآورده‌های خود را از طریق بورس انرژی انجام می‌دهد و هم تمام فروش‌های این مجموعه در این بورس صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط‌ عمومی هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛ وی تاکید کرد: هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران سال گذشته در عرضه محصولات در بورس انرژی رشد بالایی را تجربه کرد که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد. دکتر سعید زرندی مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران نیز در این گفتگو ضمن تاکید بر شفافیت بورس انرژی؛ از افزایش خرید نفت سفید از این بورس و عرضه محصولات تولیدی در بورس خبر داد. وی در ادامه گفت: حضور هلدینگ سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران از سال گذشته در بورس انرژی افزایش چشمگیری داشته است و بخشی از نفت مصرفی این مجموعه از بورس انرژی خریداری می‌شود. به گفته وی از سال گذشته سه محصول رافینیت، هوی‌اند و لایت‌اند در بورس انرژی عرضه شده است که امسال سرعت بیشتری می‌گیرد.

کد خبر 495175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =