شاراک افتخار صنعت پتروشیمی کشور شده است

شاهمیرزایی با حضور در غرفه پتروشیمی شازند، در جریان آخرین فعالیت ها و دستاوردهای این شرکت قرار گرفت و گفت: شازند، افتخار صنعت پتروشیمی شده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از غرفه پتروشیمی شازند بازدید کرد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی به سیاست صادراتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست و بنای NPC مخالفت با صادرات محصولات با ارزش افزوده پایین است و هدف ما صادرات محصولات با ارزش افزوده بیشتر و با تولید محصول نهایی جهت مصرف در دیگر صنایع می باشد.

استفاده از تولید کاتالیست بومی توسط پتروشیمی شازند مورد درخواست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی قرار گرفت و وی تاکید کرد: پتروشیمی شازند به عنوان افتخار صنعت پتروشیمی کشور می بایست بخش عمده ای از تجهیزات، قطعات و به ویژه کاتالیست های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود را از داخل کشور تامین نماید که این امر می تواند از سوی مهندسان نخبه پتروشیمی شازند به منصه ظهور برسد.

وی در پایان بعد از اطلاع از آخرین دستاوردهای خودکفایی و بومی‌سازی شازند و شکستن رکوردهای پی در پی تولید توسط شاراک گفت: پتروشیمی شازند به افتخار صنعت نفت تبدیل شده است.

کد خبر 495156

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =