رکورد کم نظیر فروش فولاد خراسان در سال جاری

شرکت فولاد خراسان، سال جدید را با رکورد شکنی کم نظیر آغاز کرد. این شرکت توانست در فروردین ماه سال جاری مقدار۸۱,۰۶۳ تن محصول در بازار داخلی بفروش رساند که بیش از ۳ برابر مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش صدای بورس، شرکت فولاد خراسان، سال جدید را با رکورد شکنی کم نظیر آغاز کرد. این شرکت توانست در فروردین ماه سال جاری مقدار۸۱,۰۶۳ تن محصول در بازار داخلی بفروش رساند که بیش از ۳ برابر مدت مشابه سال گذشته است. همچنین مقدار فروش صادراتی شرکت نیز در فروردین ماه امسال ۱,۱۹۵ تن شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳ و نیم برابر شده است.

پر فروش ترین محصول شرکت فولاد خرسان، محصولات سبک ساختمانی است که حدود ۷۰ درصد از درآمد شرکت را تشکیل می دهد.

تولیدوفروش شرکت مطابق با برنامه مصوب با تاکید بر تامین تقاضای داخلی برای محصولات سبک ساختمانی و تامین تقاضای داخلی و فروش صادراتی در خصوص شمش پیش بینی شده است

در ماه گذشته "فخاس" در مجموع مبلغ ۱۹,۰۲۳,۲۵۷ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات کسب کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۲درصد افزایش داشته است. در حالیکه در فروردین سال گذشته درآمد فروش شرکت ۵,۹۰۹,۶۸۱ میلیون ریال ثبت شده است.

رکورد کم نظیر فروش فولاد خراسان در سال جاری

شرکت محصولات خود را از طریق بورس کالا بفروش می رساند و نکته جالب آنکه نرخ فروش میلگرد و شمش داخلی و صادراتی برای سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ با توجه به آخرین نرخهای بازار پیش بینی شده است . نرخ تسعیر ارز برای فروشهای صادراتی برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ هر دلار ۴۱۰.۰۰۰ریال در نظر گرفته شده است که ممکن است در سال جاری با افزایش هم همراه شود.

فولاد خراسان که در سال گذشته با رشد تولید و مقدار فروش و در نهایت افزایش درآمد همراه شده بود، همچنن روند روبه رشد درآمدی خود را حفظ کرده است.

این شرکت در سال مالی ۱۴۰۱ مبلغ ۱۲۴,۲۹۸,۱۷۰ میلیون ریال درآمد عملیاتی داشته است که نسبت به سال ماقبل( ۱۴۰۰) مبلغ ۱۸ درصد رشد داشته اما توانسته در پایان سال مالی ۱۴۰۲ بالغ بر ۲۱۶،۱۴۸،۴۰۵ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش محصولات کسب کند که نسبت به سال ماقبل خود حدود ۷۴ درصد افزایش نشان می دهد.

عمده دلیل رشد درآمد و سود شرکت ناشی از افزایش تولید و فروش و افزایش نرخ محصولات شرکت است .

یک مقایسه کوتاه بین شرکت های فولادی نشان می دهد روند فروش شرکت فولاد خرسان در سال گذشته نسبت به سایر شرکت های فولادی ، افزایش تولید و فروش بیشتری در اسکیل خود داشته است.

فروش فولاد خراسان در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۳ درصد افزایش داشته است.

در حالیکه درآمد عملیاتی فولاد مبارکه ۵۲ درصد و فولاد کاوه جنوب کیش ۴۹ درصد افزایش داشته است.

رکورد کم نظیر فروش فولاد خراسان در سال جاری

رکورد کم نظیر فروش فولاد خراسان در سال جاری

شرکت فولاد خراسان در سال جاری ، فروش بسیار خوبی را در سال جاری در فروردین ماه آغاز کرده است و بنظر می رسد شرکت توانایی رشد فروش و سود آوری خوبی در پایان سال خواهد داشت.

کد خبر 494959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =