فخاس سال جدید را با رشد درآمد آغاز کرد

گزارش عملکرد مقایسه ای فروردین ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ شرکت مجتمع فولاد خراسان منتشر شد.

بر این اساس در مقایسه مقدار تولید در فروردین ماه منتهی به ۱۴۰۳ در مجموع مقدار تولید ۵۰۲۷۷۷ تن بوده است که در دوره مالی منتهی به فروردین ۱۴۰۲ جمع تولید شرکت ۳۷۹۰۵۷ تن است و این در حالی است که در دوره مالی کنونی فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۲.۶۴ درصد افزایش نشان می دهد.

فخاس سال جدید را با رشد درآمد آغاز کرد

بر اساس نمودار مقایسه ای مقدار تولید گندله شرکت در فروردین ۱۴۰۳ حدود ۲۱۷.۷۷۶ تن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است این رقم در دوره مالی مشابه قبل منتهی به ۱۴۰۲ حدود ۱۳۲.۶۵۱ تن بوده است. همچنین مقدار فروش گندله در این دوره مالی بدون تغییر بود. همچنین تولید آهن اسفنجی با ۱۳۴۰۴۵ تن در دوره مالی منتهی به ۱۴۰۳ نسبت به دروه مالی ۱۴۰۲ افزایش داشته است. مقدار فروش این محصول در فروردین ماه ۱۴۰۳ حدود ۱۹۱۱ میلیارد تومان شد که در دروه مشابه منتهی به فروردین ۱۴۰۲ تغییری ثبت نشده است.

فخاس سال جدید را با رشد درآمد آغاز کرد

جمع کل فروش محصولات شرکت بر اساس نرخ داخلی و صادراتی بطور کل برای دوره مالی منتهی به فروردین ۱۴۰۳ مبلغ ۱۹۰۲۳۲۵۷ میلیون ریال است که در دروه مشابه منتهی به فروردین ۱۴۰۲ مبلغ ۵۹۰۹۶۸۱ میلیون ریال بود. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۱.۹۰ درصد افزایش نشان می دهد.

فخاس سال جدید را با رشد درآمد آغاز کرد

شایان ذکر است که جمع فروش داخلی شرکت برای دوره مالی منتهی به فروردین ۱۴۰۳ مبلغ ۸۱۰۶۳ میلیون ریال است و در دروه مالی منتهی به فروردین ۱۴۰۲ مبلغ ۲۶۸۳۵ میلیون ریال بوده است که این رقم در دروه مالی فروردین منتهی به ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ حدود ۲۰۲.۰۸ درصد افزایش دارد.

فخاس سال جدید را با رشد درآمد آغاز کرد

گفتنی است جمع فروش صادراتی شرکت در دروه مالی منتهی به فروردین ۱۴۰۳ مبلغ ۳۴۲ میلیون ریال است که در دروه مالی مشابه منتهی به فروردین ۱۴۰۲ مبلغ ۱۱۹۵ میلیون ریال بود. که نسبت به مدت مشابه قبل ۲۴۹.۴۲ درصد افزایش نشان می دهد.

شرکت مجتمع فولاد خراسان در عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱/۰۱/۱۴۰۳ مبلغ معادل ۱۹,۰۲۳,۲۵۷ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

فخاس سال جدید را با رشد درآمد آغاز کرد

کد خبر 494498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =