۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
درآمد پارس ارتباطات چقدر تغییر کرد؟

صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ (حسابرسی شده) (شرکت پارس ارتباطات) منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت پارس ارتباطات صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ را تصویب کرد.

بر اساس بررسی صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ (حسابرسی شده) (شرکت پارس ارتباطات) که با نماد های وب فعالیت دارد؛

گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع عمومی صاحبان سهام پارس ارتباطات به این شرح است.

۱. صورت‌های مالی شرکت پارس ارتباطات (سهامی خاص) شامل صورت‌وضعیت مالی به تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ و صورت‌های سود و زیان، تغییرات در حقوق مالکانه و جریان‌های نقدی برای دوره مالی منتهی به تاریخ مزبور، و یادداشت‌های توضیحی ۱ تا ۳۱ توسط این موسسه، حسابرسی شده است.

۲. مسئولیت تهیه و ارائه منصفانه صورت‌های مالی طبق استانداردهای حسابداری و همچنین طراحی، اعمال و حفظ کنترل‌های داخلی لازم برای تهیه صورت‌های مالی عاری از تحریف بااهمیت ناشی از تقلب یا اشتباه، بر عهده هیات‌مدیره است.
در تهیه صورت‌های مالی، هیات‌مدیره مسئول ارزیابی توانایی شرکت به ادامه فعالیت و حسب ضرورت، افشای موضوعات مرتبط با ادامه فعالیت و مناسب بودن به‌کارگیری مبنای حسابداری تداوم فعالیت است، مگر اینکه قصد انحلال شرکت یا توقف عملیات آن وجود داشته باشد، یا هیچ راهکار واقع‌بینانه دیگری به‌جز موارد مذکور وجود نداشته باشد.

از این رو سود خالص شرکت برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۵۴۲ میلیون ریال است. و برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰۰۲۴ میلیون ریال بود.

درآمد عملیاتی شرکت برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲ مبلغ ۶۲۹۹۷۲ میلیون ریال و برای دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱ مبلغ ۵۳۵۴۷۵ میلیون ریال بود.

درآمد پارس ارتباطات چقدر تغییر کرد؟

کد خبر 494418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =