لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای در پایان معاملات دومین روز هفته جاری، با رشد ۱.۱۸ درصدی در سطح دو میلیون و ۳۱۲ هزار و ۸۱۸ واحدی قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز با رشد ۱.۱۳ درصدی معادل هشت هزار و ۳۹۵ واحد، در پله ۷۵۳ هزار واحدی قرار گرفت. دیروز همچنین تابلوی بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد را چهار هزار و ۴۵۳ میلیارد تومان و حجم معاملات را ۱۰.۸ میلیارد برگه سهم به ثبت رساند. ضمن اینکه شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز یکشنبه از ورود ۲۶۳ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خبر می‌دهد.

خلاصه بازار امروز
در پایان بازار امروز که اقبال خریداران به کوچکترها محسوس تر بود، شاخص کل به رشد ۳۹۰۰ واحدی بسنده کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد به کارش خاتمه داد.
امروز حقیقی‌ها تنها ۳ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند و ارزش معاملات خرد نیز به ۵.۱ همت رسید.
نمادهای کاما و واعتبار صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای شبندر و کاریس بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۱⏰
ومعادن اگرچه امروز رو به پایین زده و حوالی ۳۳۳ تومان ۱,۷ درصد منفی داد و ستد می‌شود، اما روند بلند مدت ۶ ماهه آن همچنان صعودی است.


۱۲:۱۱⏰
در حالی که شاخص کل حدود ۵۰۰۰ واحد مثبت است، اکثر صندوق‌های سرمایه‌گذاری (به جز درآمد ثابت) در محدوده منفی معامله می‌شوند.


۱۱:۴۰⏰
خاور از منفی نیم تا منفی ۱.۵ درصدی پایین آمد.


۱۱:۰۲⏰
پس از انتشار خبر مربوط به تصویب یک فوریت طرح اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ شاهد شکل گیری تقاضا در کلیت بازار هستیم.


۱۰:۴۶⏰
پترول و معاملات متعادل حوالی ۱۹۲ تومان ۱,۷ درصد منفی. تا این لحظه حقیقی‌ها ۱,۲ میلیارد تومان سرمایه وارد این نماد بورسی کردند.


۱۰:۱۴⏰
پتایر در قیمت ۲،۳۰۱ ریال از منفی ۱ درصدی تا صفر تابلو بالا آمد.


۱۰:۰۴⏰
حتاید با رشد ۱.۵ درصدی به قیمت ۶،۰۱۰ ریال رسیده است.


۰۹:۵۸⏰
شاخص کل در تایم فریم روزانه از مقاومت مهمی عبور کرده و خوش بینی‌ها نسبت به ادامه روند افزایش پیدا کرده است.


۰۹:۵۲⏰
طی ۱۰ دقیقه اخیر بازار رو به بالا حرکت کرده و تعداد نمادهای مثبت از منفی‌ها سبقت گرفتند.


۰۹:۴۸⏰
در گروه #بانکی نیز شاهد تحرکات مثبتی هستیم.


۰۹:۴۸⏰
در گروه پالایشی‌ها شاهد رنج مثبت هستیم. شپنا از منفی ۲ تا نزدیکی صفر تابلو، شبندر از مثبت نیم تا مثبت ۲.۵ درصد و شبریز از صفر تا مثبت ۱ درصد بالا آمدند.


۰۹:۴۳⏰
کاما تماما توسط حقیقی‌ها و حوالی ۳۹۱ تومان ۳,۵ درصد مثبت در حال جابجایی است.


۰۹:۲۹⏰
شبهرن از معدود نمادهای پرتقاضا و رو به بالای امروز گروه فرآورده‌های نفتی است.


۰۹:۲۹⏰
در بازار امروز، برخی نمادهای گروه دارویی مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند. زمزمه‌های افزایش نرخ دارویی‌ها باعث افزایش تقاضا در این صنعت شده است.


۰۹:۲۸⏰
شاخص هموزن به مدد نمادهای متوسط و کوچک بازار حدود یک هزار واحد افزایش یافته اما شاخص کل عمدتاً تحت تأثیر منفی نمادهای فملی، فولاد، شپنا و وبملت بیش از ۵۰۰ واحد عقب‌نشینی کرده است.


۰۸:۵۵⏰
وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش؛
بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان صف خرید به صدرنشینی دکوثر، شفارا، شمواد، فصبا و غبهار
۱۶۰ میلیارد تومان صف فروش به صدرنشینی خفولا، وثنو، فنرژی، کارام و فکمند

کد خبر 493815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =