ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد

شرکت بهمن موتور در آخرین بخشنامه خود از فروش ون‌باری اینرودز خبر داد. این محصول هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳ تحویل خریداران می‌شود.

به گزارش صدای بورس،بهمن موتور طرح فروش نقدی ون‌باری اینرودز را برگزار می‌کند. در این طرح نقدی و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

خریداران می‌توانند از ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین تا ساعت ۲۴:۰۰ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت یا اتمام ظرفیت با مراجعه به bahman.iranecar.com نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. بهمن موتور در این طرح فروش ون‌ اینرودز را هفته آخر خرداد با مدل ۱۴۰۳تحویل خواهد داد. قیمت این محصول ۸۱۷ میلیون و ۱۰۶هزار تومان اعلام شده است.

قیمت اینرودز ۱۴۰۳

قیمت اینرودز ۱۴۰۳

برخی مشخصات فنی ون‌ اینرودز

ون‌باری اینرودز از یک موتور بنزینی چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱۴۹۹cc و گیربکس پنج دنده بهره می‌برد. فضای بار این خودرو ۲۶۲۰*۱۴۷۵*۱۲۷۰ میلی‌متر است. اینرودز از فرمان برقی و فناوری کنترل پایداری الکتریکی ESC و کنترل حرکت در سربالایی HAC و کنترل کشش TCS و نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها TPMS و… استفاده می‌کند.

کد خبر 493398

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو

    ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو

    ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری به ارزش ۲۲۳ میلیون و ۸۶۱ هزار دلار در سال ۱۴۰۲ از طریق گمرکات کشور ترخیص قطعی شده است.

  • قیمت روز خودرو؛ رشد هیجانی قیمت ها ادامه دارد؟

    قیمت روز خودرو؛ رشد هیجانی قیمت ها ادامه دارد؟

    قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، تحت تاثیر التهابات روز گذشته و جهش نرخ ارز، صعودی گزارش می‌شود. رشد قیمت در اکثر محصولات داخلی به چشم می‌خورد، اما باز هم بازار مونتاژی‌ها تغییر چندانی پیدا نکرده است.

  • گروه بهمن سال ۱۴۰۲ را چگونه سپری کرد؟

    گروه بهمن سال ۱۴۰۲ را چگونه سپری کرد؟

    گروه بهمن در سال ۱۴۰۲ به سراسر ایران سفر کرد، مسیر رشد و توسعه خود را ادامه داد و جدیدترین محصولات روز را به بازار ایران معرفی کرد؛ بازدید رهبری از محصولات این گروه را می‌توان از جمله مهمترین رویدادهای سال گذشته این مجموعه دانست. گروه بهمن در سال ۱۴۰۲ با مجموعه شرکت‌های بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اتوبوس‌سازی اسنا و ایران‌ دوچرخ پروژه‌های توسعه‌ای خود را پیگیری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =