لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

در پایان معاملات دومین روز کاری هفته جاری، در حالی که دامنه نوسان به یک درصد محدود شده بود، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۰.۵۱ درصدی، ۱۱ هزار و ۱۸۱ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و ۱۹۶ هزار و ۷۸۹ واحدی قرار گرفت. افت ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌ عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی به ثبت رساند و با افت ۰.۳۷ درصدی در پله ۷۲۳ هزار واحدی قرار گرفت. روز گذشته همچنین تابلوی بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد را هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان و حجم معاملات را ۲.۵ میلیارد برگه سهمیه به ثبت رساند. ضمن اینکه بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز نشان از خروج ۵۷۰ میلیارد تومانی پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی دارد.

خلاصه بازار امروز
بازار امروز هم با دامنه نوسان محدود دنبال شد با این تفاوت که امروز شاهد برچیده شدن اکثریت صفوف فروش و در مقابل صف‌نشین شدن خریداران بودیم. شاخص کل بیش از ۱۰هزار واحد رشد کرد و با قرار گرفتن در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۷هزار واحد به کارش خاتمه داد.
حقیقی‌ها امروز ۲۷۳ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند و ارزش معاملات خرد نیز به ۲.۶ همت رسید.
نمادهای شتاب و توان صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای وبملت و دامین بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۳⏰
پتایر با رشد ۱ درصدی به قیمت ۲،۰۰۱ ریال رسیده است.


۱۰:۳۶⏰
به اطلاع می‌رساند محدوده نوسان قیمتی صندوق‌های طلا و گواهی سپرده سکه طلا از روز جاری مطابق با روال گذشته برای صندوق‌های طلا +-۱۰ و برای گواهی سپرده سکه طلا +-۵ خواهد بود.


۱۰:۲۰⏰
در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز ارزش معاملات خرد ۲,۲ همت و خالص ارزش معاملات خرد ۱,۳ همت است.
همچنین تراز پول خرد سهام و حق تقدم مثبت ۴۳ میلیارد تومان، صندوق‌های سهامی مثبت ۱۱۶ میلیارد تومان، صندوق‌های با درآمد ثابت منفی ۲۹۳ میلیارد تومان برآورد می‌شود.


۱۰:۰۱⏰
شستا با رشد ۱ درصدی به قیمت ۱،۱۳۰ ریال رسیده است.


۰۹:۴۶⏰
خگستر با رشد ۱ درصدی در قیمت ۴،۵۷۹ ریال در حال معامله است.


۰۹:۴۶⏰
حکشتی مثبت ۱ درصد و سهم با این رشد به قیمت ۱۱،۳۰۰ ریال رسیده است.


۰۹:۴۵⏰
در این لحظات، شاهد سنگین‌تر شدن صفوف خرید و افزایش تعداد نمادهای با صف خرید هستیم.


۰۹:۳۲⏰
خودرو و خساپا هر دو صف خرید هستند.


۰۹:۳۱⏰
نمادهای فملی، وبملت، فولاد، نوری، خودرو، فارس و شستا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل دارند.


۰۹:۳۱⏰
بازار معاملات امروز با افزایش تقاضا در اکثر نمادهای گروه‌هایی همچون فولاد، خودرو، پالایشی، سرمایه گذاری، بانکی، املاک و مستغلات و قطعات خودرو بازار آغاز به کار کرده است. در دقایق ابتدایی بازار شاخص کل با رشد ۳۹۲۳ واحدی روبه روست.


۰۹:۲۶⏰
بازار امروز با سبزپوشی ۷۹ درصد از نمادها آغاز شده و سهم حقیقی‌ها از کل خریدها به ۹۳ درصد رسیده است، در حالی که مشارکت آنها برای فروش به ۸۸ درصد از کل بازار می‌رسد.


۰۹:۱۶⏰
در همین دقایق ابتدایی، ارزش معاملات خرد به بیش از یک هزار میلیارد تومان رسیده و تراز پول خرد بازار مثبت ۶ میلیارد تومان است. صندوق‌های سهامی نیز با ورود ۲۷ میلیارد تومانی پول خرد همراهند.


۰۹:۱۵⏰
امروز نیز مانند روز گذشته محدودیت نوسان روی نمادها اعمال شده، اما با این تفاوت که امروز خریداران اکثر نمادها به صف شده‌اند.


۰۸:۵۵⏰

وضعیت بازار در مرحله پیش گشایش؛
۳۵ میلیارد تومان صف خرید به صدرنشینی دهدشت، چنوپا، نبروج، ثزاگرس و ممسنی
حدود ۲,۸ همت صف فروش به صدرنشینی فزر، فن افزار، خودرو، فنرژی و خگستر

کد خبر 493340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =