پیش بینی قیمت سکه / سقف کجاست؟

کارشناس بازار سکه وطلا با اشاره به اینکه روند رو به رشد قیمت سکه در روزهای آینده ادامه دار خواهد بود،گفت: پیش بینی قیمت طلا و سکه در این روزها کار دشواری است ورشد قیمت فلز زرد و سکه در کشوربستگی به عوامل سیاسی ،اقتصادی ، روند قیمتی ارز و از همه مهمتر انس جهانی دارد.

ابراهیم محمد ولی در گفت و گو با «صدای بورس » در خصوص آخرین وصعیت بازار سکه ، گفت: پیش بینی قیمت طلا و سکه در این روزها کار دشواری است ورشد قیمت فلز زرد و سکه در کشور بستگی به عوامل سیاسی ،اقتصادی ، روند قیمتی ارز و از همه مهمتر انس جهانی دارد.

کارشناس بازار سکه وطلا افزود:داد و ستد را بیشتر کند می کند می کند و بعضا برخی اینگونه اعلام می کنند که صنف طلا فروشان از افزایش قیمت ها استقبال می کنند اما باید توجه داشت صنعت و صنف طلا فروشان نسبت به این افزایش قیمت ها ناراضی هستند .چرا که باعث کاهش معاملات می شود.

وی ادامه داد: نباید فراموش کردتلاطم های بازار طلا و سکه بیشتر باعث سردرگمی مردم در خرید می شود که این برای صنف طلافروشان اتفاق خوشایندی نخواهد بود، صنف زرگران به دنبال ایجاد آرامش و آسایش مردم در خرید طلا هستند.

محمد ولی با اشاره به اینکه روند رو به رشد قیمت سکه در روزهای آینده ادامه دار خواهد بود، تصریح کرد: تنش‌های منطقه ای باعث رشد و قرار گرفتن انس طلا در مدار صعود قرار گرفته و تاثیر آن بر طلا، سکه و دلار خواهد گذاشت.همنطور که در چند هفته اخیر شاهد رشد قیمت ها بوده ایم .

کد خبر 493228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =