خبرهای خوب کریپتویی از هنگ کنگ

تحلیلگر بازار های مالی گفت: خبر های خوبی در خصوص بازار کریپتو کارنسی ها در راستای پذیرش بیت‌کوین و اتریوم توسط هنگ کنگ وجود دارد که احتمالا روز دوشنبه تایید شود.

حمید درعلی در گفت و گو با «صدای بورس» به ریزش اخیر بازار رمز ارزها اشاره کرد و گفت: طی ماه های گذشته شاهد رشد قیمتی شدیدی در بیت‌کوین بودیم که حتی ATH یا سقف قیمتی جدیدی را ثبت کرد. اما متاسفانه انتظاراتی که در آلت‌کوین ها مدنظر بود اتفاق نیفتاد که یکی از دلایل اصلی آن این بود که اتریوم نتوانست سقف قیمتی قبلی خود را بشکند.

وی افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته شاهد ریزش مخصوصا در آلت‌کوین ها بودیم. اما بیت‌کوین از نظر درصدی ریزش بیشتری نسبت به آلتکوین ها داشت. آلت‌کوین ها ریزش شدیدی را تجربه کرده اند که علت اصلی آن را می‌توان شرایط ژئوپلیتیکی خاورمیانه دانست.

تحلیلگر بازار های مالی به تاثیر کنش های منطقه ای بر بازار رمز ارز ها اشاره کرد و ادامه داد: از دیگر دلایل ریزش رمز ارز ها می‌توان به احتمال جنگ بین ایران و اسرائیل و افزایش قیمت شدید نفت و طلا اشاره کرد. به صورت کلی افزایش احتمال درگیری بین ایران و اسرائیل اتفاق مهمی در خاورمیانه است که بر ریزش آلت‌کوین ها تاثیر می‌گذارد.

درعلی تصریح کرد: بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌بایست در شرایط جنگ افزایش قیمت رمز ارزها را داشته باشیم، در صورتی که یک دارایی امن و شناخته شده مانند طلا توانست روز جمعه تا محدوده ٢،۴٧٠ دلار هم رشد کند ولیکن رمز ارزها ریزش شدیدی را تجربه کردند.

وی در رابطه با تاثیرات هاوینگ بیت‌کوین گفت: اگر براساس گذشته بیت‌کوین را بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که همیشه قبل از هاوینگ ریزش های شدیدی در بیت‌کوین و آلت‌کوین ها اتفاق می افتد. افراد می‌بایست مقداری تعامل و صبوری داشته باشند. انتظار می رود بیت‌کوین بعد از هاوینگ نتواند رشد شدیدی را تجربه کند اما آن انتظار رشدی که از آلت‌کوین ها مدنظراست به احتمال بسیار تحقق پیدا کند.

تحلیلگر بازار های مالی به پذیرش بیت‌کوین و اتریوم توسط هنگ کنگ اشاره کرد و گفت: خبر های خوبی در خصوص بازار کریپتو کارنسی ها در راستای پذیرش بیت‌کوین و اتریوم توسط هنگ کنگ وجود دارد که احتمالا روز دوشنبه تایید شود و می‌توان این موضوع را اتفاق خوبی برای بازار کریپتو کارنسی ها دانست. به صورت کلی انتظار می رودکه رمز ارز ها بعد از مدتی به طور مجدد روند رو به رشد خود را به خصوص بعد از هاوینگ شروع کنند.

کد خبر 493223

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =