۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
نیازی به عرضه مرغ منجمد نیست

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: با توجه به افزایش میزان جوجه ریزی و تولید مرغ گرم نیازی به عرضه مرغ منجمد نداریم‌.

به گزارش صدای بورس،مهدی یوسف خانی گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۶ تا ۵۷ هزارتومان و مرغ گرم ۸۰ هزارتومان است.

یوسف خانی ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه های تولید، مرغداران نسبت به نرخ مرغ گلایه مند هستند. حال انتظار می رود ستاد تنظیم بازار تشکیل شود و قیمت ها را تغییر دهد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه نیازی به عرضه مرغ منجمد نداریم، افزود: با توجه به شرایط مساعد جوجه ریزی، تولید مرغ گرم به میزان کافی است.

او حداکثر نیاز جوجه ریزی ماهانه را ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون قطعه اعلام کرد و گفت: براین اساس ماهانه ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزارتن گوشت مرغ تولید می شود، درحالیکه بنابر سیاست وزارت جهاد ماهانه ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون قطعه جوجه ریزی باید صورت گیرد که این میزان مازاد بر نیاز کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 493070

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد

    قیمت جدید گوشت، مرغ، برنج و روغن اعلام شد

    رصد هفتگی بازار در هفته سوم فروردین ۱۴۰۳ انجام شد. نرخ گوشت قرمز نسبت به سال گذشته افزایش یافت اما قیمت گوشت مرغ نوسان کمی دارد.

  • جوجه یک روزه چرا گران شد؟

    جوجه یک روزه چرا گران شد؟

    دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یک‌روزه افزایش و نوسان قیمت جوجه یک‌روزه را عمدتاً نتیجه فشار تقاضا و گاهاً سوءاستفاده برخی واسطه‌ها دانست و بیان کرد: «ما در هفت هشت ماه اخیر افزایش قیمت جدیدی نداشته‌ایم.»

  • قیمت گوشت از این بالاتر نخواهد رفت؟

    قیمت گوشت از این بالاتر نخواهد رفت؟

    در حالی که قیمت گوشت در برخی مناطق به ۷۰۰ هزار تومان رسیده، مسئولان می‌گویند که نباید نگران افزایش قیمت کالاهای اساسی بود و این قیمت‌ها گرانفروشی و تخلف است

  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ

    تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ

    بر اساس آمارهای مرکز آمار ایران از تورم «گوشت قرمز و گوشت ماکیان»، میانگین تورم ماهانه این گروه در سال ۱۴۰۲، معادل ۳.۵ درصد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =