اعلام آخرین مهلت بخشودگی جرایم موتورسیکلت

دارندگان انواع موتورسیکلت، تا فردا ۲۹ اسفند مهلت دارند تا از مزایای بخشودگی صد درصدی جرایم فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث استفاده کنند.

به گزارش صدای بورس،فروش اقساطی و خرید اعتباری بیمه نامه، انواع بخشودگی جرایم و نرخ بسیار پایین بیمه‌نامه نسبت به تعهدات فوق‌العاده سنگین آن، بهانه‌ای برای تهیه بیمه شخص ثالث در سفرهای نوروزی باقی نمی‌گذارد.

همچنین دارندگان انواع موتورسیکلت، تا فردا ۲۹ اسفند مهلت دارند تا از مزایای بخشودگی صد درصدی جرایم فاقد بیمه نامه شخص ثالث استفاده کنند.

۲۰ درصد تخفیف بیمه برای موتورسیکلت‌های نوشماره

همچنین با اصلاح ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی موضوع ماده ۱۸ قانون تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و موافقت هیات وزیران، حق بیمه موتورسیکلت‌هایی که برای اولین بار شماره‌گذاری می‌شوند مشمول تخفیف ۲۰ درصدی است.

منبع: ایسنا

کد خبر 492137

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت

    تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت

    بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به عارضه‌ مزمن کاهش تولید خودرو طی چند سال اخیر، در سال جاری این معظل جبران و تولید انواع خودرو تا ۲۲ اسفند ماه از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه فراتر رفته است.

  • مدیرعامل گروه بهمن معرفی شد

    مدیرعامل گروه بهمن معرفی شد

    محمد محمدی طی حکمی، به عنوان مدیرعامل گروه بهمن انتخاب شد. وی سابقه حضور در مجموعه‌های صنعتی و خودرویی شناخته شده کشور را در کارنامه خود دارد.

  • حق بیمه کارگران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

    حق بیمه کارگران در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

    حق بیمه پایه ۷ درصد از حداقل دستمزد، معادل ۶۵۲ هزار و ۵۴۰ تومان مشخص شد.

  • ۱۰ میلیون موتورسیکلت و ۲ میلیون خودرو بیمه شخص ثالث ندارند

    ۱۰ میلیون موتورسیکلت و ۲ میلیون خودرو بیمه شخص ثالث ندارند

    مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی بیمه گفت: در حال حاضر ۱۰ میلیون موتورسیکلت و دو میلیون خودروی سواری در کشور بیمه شاخص ثالث ندارند که امیدواریم با ابزارهای مختلف از جمله سوخت و اعمال جریمه، این عدد کاهش پیدا کند:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =