افزایش سرمایه ۲۵ همتی بانک ملی ایران

بانک ملی ایران با استفاده از اختیار قانونی دولت در بودجه سال ۱۴۰۲ از طریق انتشار اوراق ، به میزان ۲۵۰ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه می دهد.

به گزارش صدای بورس،به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،این اوراق در تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به میزان۲۵۰ هزار میلیارد ریال از طریق سازمان فرابورس ایران منتشر شد.

این افزایش سرمایه در اصلاح نسبت‌های مالی و نظارتی بانک از جمله بهبود نرخ کفایت سرمایه و نیز افزایش توان اعتباردهی و پرداخت تسهیلات برای گره گشایی از مردم و تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی نقش موثری خواهد داشت که زمینه تحقق آن در دولت سیزدهم فراهم شده است.

در همین حال شعب بانک ملی نیز از علت بروز چنین اختلالی ابراز بی اطلاعی می‌کنند و می‌گویند مشخص نیست که حل این مشکل چقدر زمان‌بر خواهد بود.

به گزاش ایسکانیوز در سال جاری مدتی هم سیستم صدور کارت بانک ملی دچار اختلال بود.

کد خبر 492135

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بازار مسکن از تورم سنگین مصون ماند

    بازار مسکن از تورم سنگین مصون ماند

    متغیرهای موثر بر بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ اثر کاهشی بر این بازار ایجاد کردند؛ از جمله این متغیرها انتظارات تورمی، برنامه ساخت چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن، مالیات خانه‌های خالی و لوکس، پرداخت وام ۵۵۰ میلیون تومانی ساخت، برخورد با مشاوران املاک فاقد مجوز بود که باعث شد رشد قیمت خانه از حدود ۶۶ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۴۶ درصد در سال ۱۴۰۲ کاهش یابد و در صورت ادامه‌ این روند می‌توان به بهبود بازار ملک در سال ۱۴۰۳ امیدوار بود.

  • اقدام بانک ملی در واگذاری پتروشیمی شازند باید به کل نظام بانکی سرایت کند

    کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با «صدای بورس»:

    اقدام بانک ملی در واگذاری پتروشیمی شازند باید به کل نظام بانکی سرایت کند

    کارشناس و تحلیلگر بورس گفت: روند کلید خورده شده از سوی بانک ملی در واگذاری ۵۱ درصد از سهام پتروشیمی شازند باید به نظام بانکی کشور سرایت کند البته برنامه محور باشد تا متعاقب این موضوع شاهد ورود بخش خصوصی واقعی به اقتصاد و تکانه های مثبتی در روند تولیدی و تامین مالی فعالیت های مولد باشیم.

  • سازمان خصوصی سازی ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را می‌فروشد

    سازمان خصوصی سازی ۵۱ درصد سهام پرسپولیس را می‌فروشد

    سازمان خصوصی سازی ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق فرابورس ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ واگذار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =