۹۰ فروند هواپیمایی که وارد ایران شده، کجا رفته است؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۹۰ فروند هواپیمایی که وارد کشور شده کجا رفته است؟ ما که ندیدیم؛ این موضوع صحت ندارد.

به گزارش صدای بورس،جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درخصوص کمبود بلیت‌ها اعم از قطار و هواپیما در پایان سال و در آستانه سفرهای نوروزی با انتقاد از عملکرد رییس سازمان هواپیمایی کشوری و کمبود بلیت هواپیما گفت: با توجه به شرایطی که در عرصه حمل‌ونقل هوایی وجود داشت، دولت باید با تقویت ناوگان ریلی فشار را از روی ناوگان هوایی کم می‌کرد که این اتفاق رخ نداد، به نظر می‌رسد شرکت راه آهن توانایی لازم برای این کار را ندارد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر در بحث حمل و نقل هوایی هم با وضعیتی روبرو هستیم که رئیس سازمان هواپیمایی کشوری صحبت از واردات بیش از ۹۰ فروند هواپیما به کشور می‌کند، اما ما این تعداد هواپیما را ندیدیم! این ۹۰ فروند هواپیما کجا رفته است؟ افزایش تعداد هواپیما نداریم که اگر وارد شده بود باید اثر آن را در افزایش تعداد پروازها و جابجایی مسافرها می‌دیدیم پس چنین چیزی صحت ندارد.

منتخب شیراز در مجلس دوازدهم گفت: باید کار جدی در تقویت ناوگان هوایی و ریلی صورت گیرد تا بتوان پاسخ نیاز مردم را داد، چون در شرایط فعلی با مشکلات جدی روبرو هستیم. آقایان فکری به حال این وضعیت کنند.

منبعک ایلنا

کد خبر 491727

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وقتی هیچ بلیتی برای سفرهای نوروزی موجود نیست!

    وقتی هیچ بلیتی برای سفرهای نوروزی موجود نیست!

    در آستانه نوروز، تقریبا هیچ بلیتی برای مقاصد محبوب گردشگری موجود نیست و اگر از یک ماه پیش برای سفر خود برنامه‌ریزی نکرده و بلیت نخریده باشید، باید با سفر در ایام نوروز خداحافظی کنید.

  • توصیه رئیس سازمان هواپیمایی به مردم برای خرید بلیط هواپیما

    توصیه رئیس سازمان هواپیمایی به مردم برای خرید بلیط هواپیما

    رئیس سازمان هواپیمایی با اعلام اینکه تا پایان سال بلیت هواپیما گران نمی‌شود، گفت: بارها هم به مردم اطلاع رسانی و توصیه کرده‌ایم که به صورت مستقیم از ایرلاین‌ها بلیت خریداری کنند.

  • دولت امکان استفاده از منابع و مصارف بودجه را دارد

    دولت امکان استفاده از منابع و مصارف بودجه را دارد

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس اصلاحیه بودجه، دولت این امکان را پیدا می‌کند تا در ابتدی سال آینده منابع و مصارف خود را در چارچوب مصوب قانون انجام دهد.

  • برخی ارز دولتی می‌گیرند و کالا را با ارز آزاد می‌فروشند

    برخی ارز دولتی می‌گیرند و کالا را با ارز آزاد می‌فروشند

    معاون وزیر صمت با بیان اینکه برخی کالاها در ایران بالاتر از نرخ جهانی فروخته می‌شوند، گفت: برخی تولیدکنندگان ارز دولتی میگیرند اما کالا را با نرخ ارز آزاد میفروشند.

  • افزایش قیمت بلیت نداریم

    افزایش قیمت بلیت نداریم

    سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سال جدید توسعه ناوگان در دستور کار جدی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: در این مدت افزایش قیمت نداشتیم و بعد از ایام نوروز هم تا زمانی‌که تدابیر سازمان هواپیمایی کشوری به ما ابلاغ نشود، افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =