اعلام قیمت زولبیا و بامیه در میادین تره‌بار

بر اساس نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین، در آستانه ماه مبارک رمضان، قیمت زولبیا و بامیه در میادین و بازارهای میوه و تره بار بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام شد.

به گزارش صدای بورس، بر اساس نرخ‌نامه سازمان، زولبیا و بامیه و انواع گوش فیل درجه یک به قیمت ۱۵۰ هزار تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

اعلام قیمت زولبیا و بامیه در میادین تره‌بار
اعلام قیمت زولبیا و بامیه در میادین تره‌بار
بر اساس این نرخ‌نامه، شهروندان می‌توانند زولبیا و بامیه درجه دو را به قیمت ۱۳۰ هزار تومان از میادین و بازارهای میوه و تره بار تهیه کنند.

منبع: مهر

کد خبر 491564

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • برگزاری ۳۶۰ نمایشگاه و ۳۰ هزار فروش فوق‌العاده در سراسر کشور

    برگزاری ۳۶۰ نمایشگاه و ۳۰ هزار فروش فوق‌العاده در سراسر کشور

    معاون وزیر صمت با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ برای اجرا از ابتدای اسفند تا پایان ماه رمضان به ادارات کل صمت سراسر کشور ابلاغ شده، گفت که در حال حاضر تعداد بیش از۳۶۰ نمایشگاه با همکاری اتاق‌های اصناف و ادارات کل صمت و ستاد تنظیم بازار استان‌ها با بیش از ۳۳ هزار غرفه برگزار شده که بسیاری از آنها افتتاح شده و آغاز به کار کرده‌اند. در مورد فروش فوق العاده نیز با مشارکت اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی امسال بیش از ۳۰ هزار واحد اقدام به فروش فوق العاده کرده‌اند.

  • گوشت قرمز عملاً از سفره بسیاری حذف شده است

    عضو اتحادیه مرغ و ماهی تهران

    گوشت قرمز عملاً از سفره بسیاری حذف شده است

    مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی تهران گفت: ما در یک ماه اخیر کاهش قیمت مرغ داشتیم؛ قیمت مرغ از ۱۰۰ تومان به ۸۵ رسیده است. افزایش قیمت‌های امسال هم با توجه به تورم و افزایش قیمت نهاده دامی بوده است. افزایش قیمت ارز هم در قیمت مرغ دخیل است. وزارت جهاد باید بحث نهاده‌ها را مدیریت کنند.

  • قیمت میوه شب عید اعلام شد

    قیمت میوه شب عید اعلام شد

    رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: بازار میوه شب عید بازار آرامی است؛ انواع میوه شب عید در سراسر تهران توزیع شده و مردم تهران هر میزان میوه برای نوروز نیاز داشته باشند موجود است. در واقع عرضه امسال از تقاضای بیشتر است.

  • اگر دلار گران شود، شیرینی هم گران می‌شود

    رئیس اتحادیه قنادان تهران:

    اگر دلار گران شود، شیرینی هم گران می‌شود

    رئیس اتحادیه صنف قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران گفت: قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان در واحدهای درجه یک ۱۷۰ هزار تومان و در واحدهای درجه دوم ۱۴۰ هزار تومان تعیین شده است. این نرخ دولتی است و برای ماه مبارک هر سال مصوب می‌شود. شیرینی قیمت دستوری ندارد ئو بر اساس عرضه تقاضا و ماده اولیه قیمت تعین میوشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =