تاثیر نوسانات قیمت گوشت در بازار بر افزایش مصرف قارچ

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ گفت: با توجه به نرخ کنونی قارچ در بازار عمده فروشی، عرضه بالاتر از ۱۰۰ هزارتومان گران‌فروشی است.

مهدی رجبی گفت: قیمت کنونی هرکیلو قارچ در بازار عمده فروشی ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان است که براین اساس با نرخ ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان باید به دست مصرف کننده برسد و فروش با نرخ های بالاتر گران‌فروشی است.

او با بیان اینکه عرضه و تقاضا در بازار قارچ همخوانی دارد،افزود: با توزیع مویرگی و راه اندازی پایانه فروش در استان تهران، قارچ با نرخ منطقی در بازار عرضه می شود.

توزیع روزانه قارچ فله

رجبی از توزیع روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن قارچ فله در استان تهران خبر داد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ خوراکی درباره تاثیر نوسانات قیمت گوشت بر بازار قارچ گفت: نوسانات قیمت گوشت قرمز منجر به افزایش سرانه مصرف قارچ در بازار شده چراکه نوسانات گوشت قرمز منجر به حذف این محصول پروتئینی از سفره خانوار شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 491529

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • قیمت گوشت ۲۳۰ هزار تومان شد

    قیمت گوشت ۲۳۰ هزار تومان شد

    منصور پوریان، نرخ هر کیلو گوشت منجمد گوساله وارداتی را ۲۸۵ هزار تومان و گوسفندی را ۲۳۰ هزار تومان اعلام کرده و گفته بود: با توجه به افزایش عرضه گوشت‌های وارداتی، شاهد کاهش قیمت در بازار گوشت داخل هستیم.

  • قیمت واقعی گوشت اعلام شد

    قیمت واقعی گوشت اعلام شد

    مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به فراوانی عرضه و کاهش قدرت خرید خانوار پیش بینی می‌شود که قیمت گوشت قرمز در ماه رمضان نوسانی نداشته باشد.

  • گوشت قرمز عملاً از سفره بسیاری حذف شده است

    عضو اتحادیه مرغ و ماهی تهران

    گوشت قرمز عملاً از سفره بسیاری حذف شده است

    مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه مرغ و ماهی تهران گفت: ما در یک ماه اخیر کاهش قیمت مرغ داشتیم؛ قیمت مرغ از ۱۰۰ تومان به ۸۵ رسیده است. افزایش قیمت‌های امسال هم با توجه به تورم و افزایش قیمت نهاده دامی بوده است. افزایش قیمت ارز هم در قیمت مرغ دخیل است. وزارت جهاد باید بحث نهاده‌ها را مدیریت کنند.

  • جلسه‌ی کمیته مزد ۱۴۰۳ برگزار شد/ رونمایی وزارت بهداشت از سبدِ غذایی جدید!

    جلسه‌ی کمیته مزد ۱۴۰۳ برگزار شد/ رونمایی وزارت بهداشت از سبدِ غذایی جدید!

    محسن باقری، نماینده کارگران در شورایعالی کار گفت: در این جلسه، وزارت بهداشت از سبد غذاییِ جدید خود رونمایی کرد، که همانطور که قبلا پیش‌بینی می‌کردیم، میزانِ کالریِ مورد نیاز هر فرد در این سبد کاهش پیدا کرده است. وزارت بهداشت در اقدامی کاملا یک‌طرفه و غیرقانونی، بدون حضور شرکای اجتماعی، سبدی را معرفی کرده که در این سبد تعداد قابل توجهی از اقلام سبد، کاهشِ گرمی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =