لحظه به لحظه با بازار شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته جاری، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۰.۳ درصدی، معادل ۶ هزار و ۴۷۵ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۷۵۲ واحدی قرار گرفت. کاهش ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند و با افت ۰.۱۵ درصدی در پله ۷۳۸ هزار واحدی قرار گرفت. همچنین ارزش معاملات خرد در روز چهارشنبه، پنج هزار و ۲۳ میلیارد تومان و حجم معاملات ۸ میلیارد برگه سهم به ثبت رسید.

۱۲:۱۶⏰
درحالی به پایان معاملات امروز نزدیک می شویم که هنوز خبری از باز شدن بازار فرابورس نیست. شاخص کل بورس با افزایش عرضه‌ها عقب‌نشینی ۴۰۰ واحدی داشته و به ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار واحد رسیده است. شاخص هم‌وزن با افزایش بیش از ۱۷۰۰ واحدی همراه بوده است.
نمادهای فولاد، شپنا و شتران منفی سازان اصلی بورس و مبین، بفجر و فملی مثبت سازان اصلی بورس بوده‌اند و خودرو، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی به ترتیب با ارزش معامله ۲۵۵ میلیارد تومان ، ۲۲۵ میلیارد تومان و ۱۷۲ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۰۶⏰
مبین با قیمت ۸۸۴ تومان رشد بیش از ۴.۵ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۲ میلیون سهم رسیده است و بفجر برروی قیمت ۲۰۸۷ تومان در مثبت ۵ درصد حجم معامله ۶ میلیونی دارد و با صف خرید همراه است.


۱۰:۴۱⏰
بیشترین حجم معاملات
وپارس ۲۹۸ میلیون سهم
شستا ۱۳۵ میلیون سهم
پارسیان ۱۲۹ میلیون سهم
خودرو ۸۹ میلیون سهم
بترانس ۸۴ میلیون سهم


۱۰:۴۱⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۲,۱۶۸,۴۲۴
۲۶۷۱ واحد افزایش
ارزش بازار ۷۵,۲۲۰,۲۳۲ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۲۱,۹۱۳ میلیارد ریال
حجم معاملات ۳.۱۷۳ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
فملی ۶۷۴ واحد مثبت
وپارس ۴۶۴ واحد مثبت
شبندر ۳۴۸ واحد منفی
شتران ۲۵۸ واحد منفی
سدشت ۲۴۳ واحد منفی
شستا ۲۳۵ واحد منفی
وبانک ۱۸۸ واحد مثبت


۱۰:۳۷⏰
در گروه پالایشی‌ها، شبندر با قیمت ۱۰۹۶ تومان افت بیش از ۱.۵ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۲۲ میلیون سهم رسیده است، شپنا با قیمت۵۶۰ تومان در منفی ۱.۵ درصد حجم معامله ۸۰ میلیونی دارد و شتران با قیمت ۳۱۸ تومان نزدیک به منفی ۲ درصد حجم معامله ۵۰ میلیونی داشته است.
شبریز با حجم معامله ۳ میلیونی بر روی قیمت ۱۲۷۳ تومان افت بیش از ۱.۵ درصدی دارد، شاوان در منفی ۱ درصد با قیمت ۱۸۴۹ تومان و شراز با نوسان مثبت برروی قیمت ۱۲۸۰ تومان معامله می‌شود.


۱۰:۱۶⏰
خزامیا در قیمت ۴۵۹۳ ریال روی صفر تابلو معامله می‌شود و قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد.


۱۰:۰۱⏰
در گروه فرآورده‌های نفتی معاملات متعادل است و شپنا مماس بر صفر تابلو در حال معامله است. شاوان و شبندر با کاهش یک درصدی قیمت همراه هستند. شپاس کاهش ۴ درصدی را تجربه می‌کند.


۱۰:۰۱⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش بیش از ۳ هزار واحدی بر روی ۲ میلیون و ۱۶۸ هزار واحد قرار دارد و شاخص هم@وزن با رشد بیش از ۲ هزار واحدی همراه شده است.


۰۹:۵۳⏰
خودرو با قیمت ۲۹۳ تومان و خساپا با قیمت ۲۶۰ تومان هر دو با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۵۲⏰
معاملات در فرابورس همچنان آغاز نشده است.


۰۹:۳۹⏰
شبندر با قیمت ۱۱۰۱ تومان در منفی ۱ درصد، شپنا با قیمت ۵۶۹ تومان با نوسان مثبت و شتران با قیمت ۳۲۰.۷ تومان نزدیک به منفی ۱ درصد معامله می‌شود.


۰۹:۳۸⏰
بترانس که در میان مثبت سازان امروز دیده می شود با قیمت ۳۰۰.۳ تومان در مثبت ۷ درصد با صف خرید بیش از ۹۰ میلیونی همراه است.


۰۹:۳۸⏰
وپارس با پشت سر گذاشتن حجم معامله ۲۱۲ میلیونی بر روی قیمت ۲۳۵.۵ تومان نزدیک به مثبت ۳ درصد معامله می‌شود.


۰۹:۳۷⏰
فملی با قیمت ۶۰۸ تومان رشد بیش از ۱ درصدی و فولاد با قیمت ۴۹۰ تومان نوسان مثبت دارد.


۰۹:۱۷⏰
کسرام نماد پرتراکنش بازار در قیمت ۲۰،۲۷۰ ریال در حال معامله است.


۰۹:۱۴⏰
معاملات امروز با سبزپوشی فملی، وپارس، فولاد، پارسیان، بترانس و ذوب با افزایش بیش از ۲ هزار واحدی شاخص کل آغاز شده است.


۰۸:۵۵⏰
در شروع بازار امروز شاهد برتری ارزش صفوف فروش نسبت به خرید هستیم؛ ۲۱۰ میلیارد تومان در برابر ۱۵۵ میلیارد تومان.
۵۵ درصد از نمادها لباس سبز بر تن دارند.

کد خبر 491471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =