۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
های وب به مجمع فوق العاده می رود

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت های وب منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت داده گستر عصر نوین در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه برای افزایش سرمایه تصمیم می گیرد.

بر اساس بررسی آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت داده گستر عصر نوین با نماد های وب در بورس فعالیت دارد؛

شرایط آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده به این شرح است؛

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بزرگراه شهید سرلشگر بابائی، بلوار ستاد نیروی زمینی ارتش، مجتمع الماس ایران، مرکز نوآوری فردا برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس
سایر موارد
توضیحات:
۱)تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ۲)تغییر برخی مفاد اساسنامه ۳)سایر مواردی که به تناسب امور شرکت، اتخاذ تصمیم راجع به آن در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده است.
ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
* به موجب ماده ۹۹ لایحه اصلاحی قانون تجارت و ماده ۱۹ اساسنامه، سهامداران حقیقی می توانند شخصاً یا از طریق وکیل با ارائه وکالتنامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم برای دریافت برگ ورود در محل مجمع حضور یابند؛ همچنین نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم با ارائه مدرک وکالت (اعم از عادی یا رسمی) و یا با ارائه معرفی نامه با امضاء صاحبان امضاء مجاز شخص حقوقی، می توانند برای دریافت برگ ورود در محل مجمع حضور بهم رسانند. شایان ذکر است ارائه تصویر کارت ملی، شناسنامه و روزنامه رسمی صاحبین امضاء مجاز از سوی اشخاص و نمایندگان حقیقی/ حقوقی جهت ورود به مجمع الزامی است. * سهامداران محترم می توانند بصورت الکترونیکی جلسه مجمع را از طریق سایت livito.tv/hiwebبه صورت آنلاین مشاهده فرمایند و سوالات خود را از طریق تماس با شماره تلفن۲۹۴۰۲۴۸۶ – ۰۲۱ و یا پست الکترونیک Info@hiweb.ir مطرح کنند.

دعوت کننده از مجمع: هیات مدیره شرکت داده گستر عصر نوین(سهامی عام)

کد خبر 491227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =