۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
صورتحساب برای ماینرها

اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) وابسته به وزارت انرژی این کشور در نامه‌هایی برای ماینرهای کریپتوکارنسی از آنها خواست تا اطلاعات لازم درباره میزان انرژی مصرفی و پیکربندی سایت‌های استخراج رمزارز خود را به این نهاد ارسال کنند.

به گزارش صدای بورس، بر اساس یک یاز این نامه‌ها که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، استخراج‌کنندگان رمزارزها تا ۲۳ فوریه (۴ اسفند) فرصت دارند تا اطلاعات درخواستی این نهاد درباره آمار فعالیت‌ها در ماه ژانویه را ارسال کنند.

به تازگی اداره اطلاعات انرژی آمریکا روند نظارت بر فعالیت ماینرهای ارزهای دیجیتال را تشدید کرده است. بر این اساس، این نهاد از ماینرها خواسته است تا اطلاعات مربوط به میزان انرژی مصرفی خود را ارائه کنند. آنها همچنین باید گزارش این نهاد به نام EIA-۸۶۲ که پرسش‌نامه‌ای حاوی اطلاعات تعیین هویت شرکت استخراج‌کننده رمزارز، میزان برق مصرفی هر یک از واحدهای استخراج و تامین‌کنندگان انرژی این واحدهاست، تکمیل و ارسال کنند. این پرسش‌نامه همچنین شامل پرسش‌هایی درباره ویژگی‌ها و مشخصات تجهیزات استخراج رمزارز، سن آن، میزان برق مصرفی آن و مواردی از این دست است. تکمیل و ارسال این پرسش‌نامه الزامی است و متخلفان با جریمه نقدی، زندان یا دیگر مجازات‌های قانونی مواجه می‌شوند.

کد خبر 490525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =