پیش‌بینی‌های شگفت‌آور برای بازار کریپتوکارنسی

با توجه به پیش‌بینی بازار پررونق برای همه ارزهای دیجیتال، تحلیلگران شروع به بررسی و تحلیل وضعیت توکن‌ها و برآورد آینده آنها کرده‌اند. آنها همچنین به پیش‌بینی وضعیت کریپتوکارنسی‌ها تا دوره رونق بعدی پرداخته‌اند.

به گزارش صدای بورس، علی مارتینز، تحلیلگر بازار رمزارزها معتقد است: با وجود روند نزولی ریپل (XRP) در روزهای اخیر، امید زیادی به رشد جهشی قیمت این کریپتو مهم دارم. از سوی دیگر، رمزارز SUI همچنان پرقدرت در بازار در حال حرکت است و در یک ماه گذشته رشد چشمگیری را ثبت کرده است. در همین حال، توکن Pullix در حوزه DeFi از پروژه‌هایی است که با استقبال بی‌نظیر سرمایه‌گذاران روبه‌رو شده و در مقطع پیش‌فروش، تاکنون بیش از ۱۵ هزار سرمایه‌گذار برای آن ثبت‌نام کرده‌اند.

پلتفرم جذاب

به گزارش کوین‌پدیا، پیش فروش Pullix تاکنون موفقیت‌آمیز بوده به طوری که تاکنون بیش از ۱۵ هزار سرمایه‌گذار به این پروژه پیوسته‌اند. دلیل این علاقه روزافزون، تعهد این پلتفرم به حل مشکلات قدیمی است که معمولا سرمایه‌گذاران در بسیاری از صرافی‌ها با آن مواجه می‌شوند.

تراکنش در صرافی‌هایی همچون بایننس و کوین‌بیس مستلزم هزینه‌های زیادی است. با این حال، با پلتفرم Pullix هزینه تراکنش‌ها به صفر می‌رسد. این پلتفرم همچون یک صرافی غیرحضانتی عمل می‌کند که در آن، سرمایه‌گذاران کنترل کاملی بر دارایی‌های خود دارند. به همین ترتیب، پلتفرم Pullix نقدینگی کافی را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد و امکان تراکنش‌های سریعتر را با حق‌الزحمه اندک یا حتی صفر فراهم می‌کند.

با توجه به این ویژگی جذاب، پلتفرم Pullix در CoinGecko (وبسایت رتبه‌بندی کریپتوها) فهرست شده و در مرحله پیش فروش به مبلغ ۴.۹ میلیون دلار رسیده است. مرحله پیش‌فروش در روزهای پایانی خود قرار دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند می‌توانند توکن مرحله پیش‌فروش در روزهای پایانی خود قرار دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند می‌توانند توکن ERC۲۰ این پلتفرم را به قیمت ۰.۱ دلار خریداری کنند. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که جهش قیمت Pullix در رونق بعدی بازار از ریپل و SUI پیشی خواهد گرفت. بنابراین، در حال حاضر توکن PLX بهترین کریپتو برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

پیش از پایان دوره ۷۰ روزه پیش‌فروش، سرمایه‌گذاران می‌توانند از مدل «شراکت در سود» این کریپتو نیز بهره ببرند. در این مدل، دارندگان این توکن درصد ثابتی از درآمدهای این پلتفرم را دریافت می‌کنند. همچنین برای کسانی که این توکن را در روزهای جاری خریداری کنند، ۱۰ درصد جایزه سپرده در نظر گرفته خواهد شد. سوزاندن توکن‌های خریداری نشده از دیگر ویژگی‌های این توکن به شمار می‌رود. به پیش‌بینی تحلیلگران، Pullix در زمان راه‌اندازی حدود ۱۰۰ برابر سود به سرمایه‌گذاران خواهد داد. به بیان دیگر، آنها می‌گویند: اکنون بهترین زمان برای خرید است. توکن PLX را بخرید و منتظر جهش قیمت آن در آینده باشید.

پیش‌بینی‌های شگفت‌آور برای بازار کریپتوکارنسی

بازگشت ریپل

گرچه رمزارز ریپل (XRP) از آغاز سال ۲۰۲۴ تاکنون حدود ۱۱ درصد ارزش خود را از دست داده است، اما علی مارتینز تحلیلگر بازار کریپتوکارنسی معتقد است روزهای خوش جهش قیمت این کریپتو به زودی از راه خواهد رسید. او به نشانگرهای ترتیبی روزهای اخیر اشاره می‌کند که سیگنال خرید برای این رمزارز به شمار می‌روند. مارتینز می‌گوید: اینها نشان‌دهنده غلبه خریداران بر فروشندگان در جدالی است که به نجات ریپل منجر خواهد شد. این روند موجب افزایش توجه به ریپل شده است چون تعداد بیشتری از دارندگان این توکن اقدام به خرید می‌کنند. اگر این پیش‌بینی محقق شود، ممکن است قیمت ریپل در ماه‌های آینده به سطح یک دلار افزایش پیدا کند.

پیش‌بینی‌های شگفت‌آور برای بازار کریپتوکارنسی

رشد جهشی SUI

با وجود آنکه جو عمومی بازار کریپتوکارنسی نزولی بوده اما رمزارز SUI یکی از برترین کریپتوهایی به شمار می‌رود که هنوز هم میل به صعود دارد. در یک ماه نخست سال ۲۰۲۴، رمزارز SUI ۸۸ درصد رشد قیمت را تجربه کرده و در حال حاضر به نقطه مقاومت بعدی یعنی ۱.۸ دلار چشم دوخته است. با این حال، ممکن است دارندگان این توکن مجبور باشند کمی احتیاط به خرج دهند چرا که خرس‌های بازار شروع به بازگشت کرده‌اند. این وضعیت را می‌توان از حجم معاملات SUI در روزهای اخیر که با افت اندکی روبه‌رو شده است، دریافت. با این حال، تحلیلگران معتقدند، اگر قیمت این کریپتوکارنسی موفق شود که نقطه مقاومت ۱.۸ دلار را بشکند، قبل از پایان سه ماه نخست امسال به سطح ۲ دلار دست خواهد یافت.

پیش‌بینی‌های شگفت‌آور برای بازار کریپتوکارنسی

کد خبر 490000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =