لحظه به لحظه با بازار چهار شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

در پایان معاملات چهارمین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۰.۰۶ درصدی، معادل هزار و ۲۲۴ واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و ۹۷ هزار واحدی قرار گرفت. کاهش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی متضاد را به ثبت رساند و با رشد ۰.۰۹ درصدی تا پله ۷۳۸ هزار و ۷۶۲ واحدی تنزل یافت. دیروز همچنین ارزش معاملات خرد سه هزار و ۷۹۳ میلیارد تومان و حجم معاملات پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون برگه سهم به ثبت رسید.

خلاصه بازار امروز
آخرین روز معاملاتی هفته نیز همچون روزهای قبل بی رمق و کم نوسان سپری شد. تنها انبوه‌سازی‌ها، زراعتی‌ها و برخی تک سهم‌ها مورد توجه خریداران بودند. در نهایت شاخص کل با رشد اندک ۸۴۱ واحدی سبزپوش بست و در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۸ هزار واحد به کارش خاتمه داد.
خروج ۳۲۴ میلیارد تومانی پول از سوی حقیقی‌ها از بازار و ارزش معاملات خرد ۴ همتی، نتیجه داد و ستد امروز معامله‌گران بود.
نمادهای فنر و پخش صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای دی و کرومیت بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۱:۲۲⏰
در نمادهای میهن و ومعلم از گروه بیمه با افت ۵ درصدی قیمت فروشندگان دست برتر دارند و نماد ملت با رشد ۷ درصدی پرتقاضا دنبال می‌شود.


۱۰:۵۳⏰
شستا با قیمت ۱۱۴ تومان در صفر تابلو حجم معامله ۷۸ میلیونی را پشت سر گذاشته است.


۱۰:۵۲⏰
حفارس از نمادهای پرحجم بازار امروز است که با قیمت ۱۸۳ تومان رشد بیش از ۲ درصدی داشته و حجم معامله آن به ۱۴۸ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۲۶⏰
نمادهای سصفها و سدشت در گروه سیمان با رشد حداکثری قیمت خریداران خود را صف‌نشین کرده‌اند و سخواف، سخزر و سباقر با افت ۲ درصدی معامله می‌شوند.


۱۰:۲۲⏰
تا اینجای بازار، شاخص کل با افزایش بیش از ۶۴۰ واحدی به ۲ میلیون و ۹۷ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش ۴۰۰ واحدی همراه بوده است.


۱۰:۱۳⏰
بیشترین حجم معاملات
حفارس ۱۴۵ میلیون سهم
خساپا ۹۹ میلیون سهم
ثاخت ۶۴ میلیون سهم
شستا ۶۴ میلیون سهم
خاذین ۵۳ میلیون سهم


۱۰:۱۳⏰
اطلاعات بازار
شاخص کل ۲,۰۹۸,۰۶۱
۸۱۳ واحد افزایش
ارزش بازار ۷۲,۸۸۰,۹۰۹ میلیارد ریال
ارزش معاملات ۱۶,۲۸۷ میلیارد ریال
حجم معاملات ۲.۳۸۷ میلیارد سهم

نمادهای تأثیرگذار در شاخص
کنور ۳۰۵ واحد مثبت
سدشت ۲۰۵ واحد مثبت
کگل ۱۸۹ واحد مثبت
فملی ۱۷۲ واحد منفی
خساپا ۱۵۷ واحد مثبت
فارس ۱۴۰ واحد مثبت
شپنا ۱۳۰ واحد منفی


۰۹:۵۲⏰
خساپا با قیمت ۲۴۳.۴ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی همراه است.


۰۹:۴۴⏰
ثپردیس با قیمت ۲۱۹۱ تومان نزدیک به مثبت ۷ درصد و ثتران با قیمت ۱۲۷۴ تومان با رشد بیش از ۴ درصدی از جمله نمادهای پرحجم بازار هستند.


۰۹:۴۲⏰
نمادهای فصبا، ذوب، فملی، فخوز، فزرین و فنفت از گروه فلزات نزدیک به صفر تابلو نوسان دارند و کویر با رشد ۴ درصدی دست به دست می‌شود.


۰۹:۳۹⏰
در میان معاملات متعادل گروه انبوه‌سازی نمادهای ثتران، ثجنوب و ثپردیس با رشد ۴ درصدی قیمت مورد توجه قرار گرفته‌اند و آ س پ با افت ۶ درصدی معامله می‌شود.


۰۹:۳۹⏰
گروه خودرو در غیاب نماد خودرو متعادل آغاز به کار کرده است. نمادهای خساپا، خگستر، خزامیا و خبهمن با افت ۱ درصدی دادوستد می‌شوند.


۰۹:۳۹⏰
کنور با قیمت ۷۴۹ تومان با رشد ۵ درصدی و حجم معامله ۲۲ میلیونی در صدر شاخص‌سازان قرار گرفته و کگل در جایگاه دوم مثبت سازان با قیمت ۴۹۹ تومان رشد بیش از ۱ درصدی داشته است.


۰۹:۳۰⏰
وبملت با قیمت ۲۳۴.۹ تومان نوسان منفی دارد و در میان منفی‌سازان اصلی امروز قرار دارد.


۰۹:۲۳⏰
ثفارس با قیمت ۲۸۳۰ تومان رشد بیش از ۲ درصدی داشته و در صدر تأثیرگذاری بر شاخص است.


۰۹:۱۸⏰
شروع معاملات امروز بازار با افزایش ۲۷۰ واحدی شاخص کل همراه بوده و نمادهای ثفارس، سصفها، کگل، واتی و ونیرو در صدر مثبت‌سازان بورس قرار دارند.


۰۸:۵۵⏰
بازار امروز با ۳۵ صف خرید به ارزش ۴۷۰ میلیارد تومان و ۳۰ صف فروش در مجموع به ارزش حدود ۴۴۰ میلیارد تومان باز شد.

کد خبر 489331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =