۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
ولقمان مزایده برگزار کرد

افشای اطلاعات بااهمیت - (نتایج برگزاری مزایده - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شرکت ولقمان منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری لقمان نظر به اینکه فقط یک پیشنهاد خرید از سوی شرکت سبدگردان آمیتیس (سهامی خاص) با مبلغ پیشنهادی ۶۵۰ میلیارد ریال معادل قیمت گزارش کارشناس رسمی دادگستری در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ارائه شده است، لذا با رعایت ارزش منصفانه آپارتمان های اداری یاد شده مراتب جهت استحضار ایفاد می شود.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت - (نتایج برگزاری مزایده - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ شرکت سرمایه گذاری لقمان که با نماد ولقمان در بورس فعالیت دارد؛

شرکت سرمایه گذاری لقمان نتایج برگزاری مزایده - گروه الف است.

موضوع مزایده واگذاری دو واحد آپارتمان اداری است.

تاریخ برگزاری مزایده ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

شرح موضوع مزایده و فرآیند آن

متقاضیان جهت دریافت اسناد و برگ شرایط مزایده از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۴(به استثنا روزهای تعطیل) از تاریخ نشر آگهی تا تاریخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۱ با مراجعه به آدرس فوق ، واحد مالی اسناد مزایده را دریافت نموده و پیشنهاد قیمت خود را بر اساس شرایط شرکت در مزایده، همراه با اوراق تکمیل شده در پاکت دربسته مزایده قرار داده و به نشانی فوق تا تاریخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۱۴ تحویل و رسید آن را دریافت نموده اند. زمان بازگشایی پاکات ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۲ بوده است.

نتایج برگزاری مزایده

نظر به اینکه فقط یک پیشنهاد خرید از سوی شرکت سبدگردان آمیتیس (سهامی خاص) با مبلغ پیشنهادی ۶۵۰ میلیارد ریال معادل قیمت گزارش کارشناس رسمی دادگستری در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ارائه شده است، لذا با رعایت ارزش منصفانه آپارتمان های اداری یاد شده مراتب جهت استحضار ایفاد می شود.

مبلغ مورد توافق ۶۵۰,۰۰۰ میلیون ریال است.

۱) ۱۰ درصد مبلغ معامله (پس از کسر سپرده شرکت در مزایده به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال) طی یک فقره چک بانکی یا قبض واریز وجه به حساب بانکی فروشنده و همزمان با امضای مبایعه نامه پرداخت می گردد. ۲) ۱۰ درصد مبلغ معامله طی یک فقره چک به سر رسید ۱۰ روز از تاریخ انعقاد قرارداد به فروشنده تحویل می گردد. ۳) الباقی مبلغ معامله (۸۰ درصد معامله) طی یک فقره چک به سر رسید یک ماه از تاریخ انعقاد قرارداد به فروشنده تحویل می شود.

تضمین های دریافت شده

یک فقره چک بانکی به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال در وجه شرکت سرمایه گذاری لقمان بابت شرکت در مزایده

خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۳۶۵,۳۸۸ میلیون ریال

تاریخ اعلام نتایج ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ است

ولقمان مزایده برگزار کرد

کد خبر 489141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =