لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

بازار سهام پس از ثبت منفی‌های نیمه دوم هفته گذشته، در نخستین روز معاملاتی هفته، رخ سبز به خود گرفت. بر همین اساس، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات با ۳ هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، به ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۴ واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز ۴ هزار و ۸۸۲ واحد افزایش یافت و به ۷۳۷ هزار و ۵۲۹ واحد رسید. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود بورس امروز هم مثبت باشد و این مثبت بیشتر بر دوش نمادهای کوچک و متوسط قرار گیرد و به نوعی شاخص هم‌وزن از شاخص کل بیشتر رشد کند. اگر اخبار مکمل بهبود در بورس مخابره شود می‌تواند این بهبود شرایط و حرکت مثبت را ادامه‌دار کند.

خلاصه بازار امروز
در نهایت بازار امروز که با افت تقاضا و تشدید عرضه‌ها سپری شد، شاخص کل حدود ۱۱ هزار واحد از ارتفاعش کاسته شد و در سطح ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد به کارش خاتمه داد.
حقیقی ها ۱۶۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به ۴.۵ هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
نمادهای ثجنوب و ثاخت صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای دی و خودران بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۱:۳۹⏰
شپنا با قیمت ۷۷۳ تومان در منفی ۱.۵ درصد حجم معامله ۱۹ میلیونی داشته است.


۱۰:۵۸⏰
همچنان شاهد شاهد خروج ۱۰۰ میلیارد از معاملات خرد و ۲۱۵ میلیارد از صندوق‌های با درآمد ثابت هستیم.


۱۰:۳۳⏰
شستا با قیمت ۱۱۴.۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله ۱۱۸ میلیونی داشته است.


۱۰:۳۳⏰
تاپیکو در صدر منفی‌سازان شاخص کل قرار دارد با قیمت ۱۵۱۲ تومان کاهش بیش از ۳ درصدی داشته و حجم معامله آن به ۱۴ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۰۰⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افت بیش از ۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۰۸ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش هزار واحدی همراه است.


۰۹:۴۶⏰
فولاد با قیمت ۶۱۰ تومان و فملی با قیمت ۷۳۸ تومان هردو با نوسان منفی همراه هستند و ذوب با قیمت ۳۹۶ تومان افت بیش از ۱ درصدی دارد.


۰۹:۳۵⏰
تاپیکو، فخوز و وبملت با معاملات منفی خود سبب کاهش بیش از هزار واحدی شاخص کل شده‌اند. شاخص هم‌وزن با افزایش بیش از هزار واحدی همراه است.


۰۹:۳۵⏰
خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت همچنان ادامه دارد، به طوری که تا این لحظه ۱۷۸ میلیارد تومان پول خارج شده است.


۰۹:۳۰⏰
ثبهساز با قیمت ۳۲۹.۴ تومان رشد بیش از ۳ درصدی دارد، ثمسکن با قیمت ۸۹۰ تومان در مثبت ۵ درصد معامله می‌شود و ثاخت با افزایش حدود ۳ درصدی بر روی قیمت ۵۵۹ تومان نمادهای مثبت‌ساز اصلی شاخص امروز هستند.


۰۹:۱۱⏰
ثبهساز، سفار و ثاخت در میان مثبت‌سازان اصلی سبب رشد ۲۵۰ واحدی شاخص کل شده‌اند، اما تاپیکو و سدشت منفی سازان اصلی بورس به شمار می‌روند.

کد خبر 489038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =