۵ پیش‌بینی برای ۵ کریپتو

تازه‌ترین پیش‌بینی کارشناسان بازار رمزارز حکایت از آن دارد که قیمت برخی کریپتوها بیش از انتظار افزایش خواهد یافت.

به گزارش صدای بورس، سایت thecryptobasic در تازه‌ترین گزارش خود نوشته است: بر اساس ارزیابی چند عامل، از ارزش بلاکچین گرفته تا حامیان عمومی آن، این پنج کریپتوکارنسی که در ادامه معرفی می‌شوند، با قابلیت افزایش چشمگیر قیمت مواجه هستند. در واقع هر ۱۰ دلار سرمایه‌گذاری در این کریپتوها، در سال ۲۰۲۴ تبدیل به ۱۰۰۰ دلار خواهد شد.

اکوسیستم کریپتوکارنسی همچنان از پروتکل‌های متعدد با دارایی‌های زیربنایی‌شان استقبال می‌کند. با این حال، اگرچه برخی از این کریپتوها بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند، اما بیشتر توکن‌های جدید دست‌پخت کلاهبرداران هستند و با هدف شکار نقدینگی طراحی شده‌اند. برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال توکن‌های آینده‌دار می‌گردند، پنج نمونه زیر ارزش بررسی را دارند:

سولانا (SOL)

۵ پیش‌بینی برای ۵ کریپتو

سولانا از یک اکوسیستم قوی برخوردار است که در حال حاضر به طور قابل توجهی در کانون توجه قرار دارد. این پروتکل بلاکچینی اتفاقات خوبی در دل خود دارد که به طور همزمان در اکوسیستم آن در جزیان هسنند و این ویژگی، آن را برای رشد چشمگیر امسال آماده می‌کند.

از زمان ظهور ابزارهایی همچون سولانا موبایل، DePIN و DeFi تاکنون، سولانا مبارزه‌ای بی‌امان را برای رشد آغاز کرده که آن را تا آستانه به چالش کشیدن سلطه اتریوم کشانده است. سولانا همچنین دارای ویژگی تغییر جهت قیمت بسیار مثبت است که آن را قادر می‌سازد تا به راحتی از روندهای نزولی بهبود یابد. رشدهای سه‌رقمی قیمت در برخی روزها نشان‌دهنده این ویژگی مثبت است. در لحظه نگارش این گزارش، سولانا در رتبه پنجم بزرگترین رمزارز بازار از نظر ارزش بازار قرار داشته است. این رمزارز در یک سال شاهد جهش ۳۳۰ درصدی قیمت بوده است.

پلی‌گون (MATIC)

۵ پیش‌بینی برای ۵ کریپتو

برای شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسور و شرکت‌پروژه‌هایی که به دنبال یافتن و تثبیت جایگاه خود در فضای Web۳ هستند، پلی‌گون یک لذت بزرگ به شمار می‌رود. به عنوان یک پروتکل مبتنی بر اتریوم، سال گذشته پلی‌گون توانست به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگی دست یابد. برخی از این موفقیت‌ها عبارتند از مشارکت با شرکت استارباکس و طراحی جعبه ابزار CDK که به ساخت دیگر شبکه‌های بلاکچین کمک می‌کند. این رمزارز همچنین بر پایه پیشرفت‌هایی که داشته، به افزایش دارایی سرمایه‌گذاران کمک کرده است. این کریپتوکارنسی در رتبه ۱۴ بازار رمزارزها قرار دارد و با وجود افت ۲۵ درصدی قیمت در یک سال گذشته، کارشناسان احتمال جهش قیمت آن را بالا ارزیابی می‌کنند.

کاردانو (ADA)

۵ پیش‌بینی برای ۵ کریپتو

به عنوان یک شبکه بلاکچین، کارشناسان کاردانو را بر اساس فعالیت‌هایش توسعه‌محورترین پروتکل معرفی می‌کنند. این رمزارز که برای مقیاس‌پذیری و هزینه اندک آمادگی دارد، در حال تثبیت جایگاه خود در فضای Web۳ به عنوان یکی از سریع‌ترین زنجیره‌های در حال توسعه است. نرخ نوآوری مثبت کاردانو، پتانسیل ADA (توکن اصلی کاردانو) را به رخ می‌کشد. یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های کاردانو که Hydra نام دارد، آینده خوبی را برای این رمزارز ترسیم کرده است. در میان رمزارزهای بزرگ، کاردانو در رتبه ۸ جهان قرار دارد و در یک سال گذشته قیمت آن بیش از ۳۱ درصد افزایش داشته است.

اولانش (AVAX)

۵ پیش‌بینی برای ۵ کریپتو

اولانش یکی از رمزارزهای برتر با جذاب ترین نرخ بازیابی در سال گذشته بوده است. این کریپتوکارنسی که از نظر زمانی نهایی شدن، به عنوان سریع‌ترین پروتکل معرفی می‌شود، در یک سال گذشته نزدیک به ۸۰ درصد رشد قیمت داشته است. این رمزارز در رتبه ۹ بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. یکی از دلایل قرار گرفتن اولانش در فهرست کریپتوهای آینده‌دار، پذیرش آن از سوی شرکت‌های مالی بزرگ همچون بانک جی‌پی‌مورگان چیس است.

ریپل (XRP)

۵ پیش‌بینی برای ۵ کریپتو

ریپل یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رمزارزها به شمار می‌رود با این حال ارزش این ارز دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی کمتر از حد واقعی است. ریپل از نظر ارزش بازار در رتبه ۶ کریپتوها قرار دارد و در یک سال گذشته شاهد رشد ۲۵ درصدی قیمت بوده است. کارشناسان معتقدند، ریپل به دلایل متعدد از پتانسیل رشد قیمت در سال ۲۰۲۴ برخوردار است.

کد خبر 488964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =