۱۲۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات مسکن معرفی شدند

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۱۲۷ هزار متقاضی مسکن روستایی طی یک ماه گذشته برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به ۹ بانک معرفی شده‌اند.

به گزارش صدای بورس، مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: ۱۲۷ هزار متقاضی مسکن روستایی طی یک ماه گذشته برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به ۹ بانک معرفی شده اند که این آمار حاکی از افزایش بیشتر همکاری بانک ها است.

به گفته وی، روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از اواخر دی ماه آغاز شده که با همکاری بانک ها تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی بیشتر به دست متقاضیان می رسد و همین موضوع باعث شده که سرعت اجرای پروژه‌های مسکن روستایی بیشتر شود.

او می گوید: حدود ۳هزار قرارداد مسکن روستایی تا به امروز منعقد شده که بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد پروانه ساخت برای این واحدها صادر می شود.

جودی اظهار کرد: در صورتی که همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات بیشتر شود شاهد افزایش نوسازی بافت های فرسوده در روستاهای کشور خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 488911

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • پرداخت تسهیلات ۳۲۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

    پرداخت تسهیلات ۳۲۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

    عضو هیأت مدیره بانک مسکن از پرداخت قرار داد تسهیلات ۳۲۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن، خبر داد

  • ممنوعیت ثبت آگهی اجاره ساعتی مسکن در پلتفرم‌ها

    ممنوعیت ثبت آگهی اجاره ساعتی مسکن در پلتفرم‌ها

    نگاهی به بازار مسکن حاکی از آن است که در دوران رکود خرید و فروش مسکن نیز بازار اجاره همچنان داغ است. در این میان، موضوع کمیسیون بنگاه‌ها هنوز مساله شماره یک موجران و مستاجران در ارتباط با بنگاه‌های املاک به شمار می‌رود و موج نارضایتی از بنگاه‌ها به خاطر اخذ کمیسیون‌های بی‌ضابطه و بی‌قاعده از طرفین اجاره هم تمامی ندارد. با وجود چنین چالش‌هایی، رئیس اتحادیه املاک تهران در تازه‌ترین مصاحبه، نسبت به رواج اجاره‌های کوتاه‌مدت مسکن هشدار داده است.

  • طرح مجلس چقدر در فرار مالیاتی موثر است؟

    طرح مجلس چقدر در فرار مالیاتی موثر است؟

    مالیات ستانی عادلانه یکی از راهکارهایی است که می تواند کشور را به سمت آبادانی و توسعه پیش ببرد باید به این موضوع توجه داشت که لزوما افزایش مالیات به معنای اخذ مالیات از قشر متوسط نیست.

  • تحقق رشد اقتصادی و کنترل تورم با تأمین مالی ساخت مسکن

    تحقق رشد اقتصادی و کنترل تورم با تأمین مالی ساخت مسکن

    مدیرعامل بانک مسکن گفت: رشد اقتصادی و کنترل تورم که شعارهای امسال هستند، از مسیر مسکن و رشد ساخت و ساز محقق خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =