لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز گذشته، بار دیگر مسیر نزولی را انتخاب کرد و با افت ۹۹۳۱ واحدی به رقم ۲.۱۱۰.۳۳۶ واحدی رسید تا میزان افت از ابتدای بهمن ماه رقم منفی ۲.۴۴ درصد و میزان بازدهی از ابتدای سال جاری رقم مثبت ۵.۶۲ درصدی باشد. بر همین اساس، ارزش معاملات در روز گذشته حدود ۵ هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان ثبت شد تا ارزش بازار همچنان در رقم ۷۳۲۷ هزار میلیارد تومانی باقی بماند. گروه انبوه‌سازی در ارزش معاملات که چند روزی است گوی سبقت را از گروه خودرویی ربوده، در رتبه اول برترین ارزش معاملاتی صنایع قرار گرفت و گروه خودرویی با ارزش معاملاتی ۳۱۸ میلیارد تومانی در رتبه دوم ایستاد.

خلاصه بازار امروز
در آخرین روز معاملاتی هفته که در دقایق آخر آن شاهد بهبود تقاضا بودیم، در مجموع فروشندگان برتری داشتند و بازهم این کوچک ها بودند که توجه خریداران را جلب کردند. در نهایت شاخص کل ۳ هزار واحد از ارتفاعش کاسته شد و در سطح ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار واحد به کارش خاتمه داد.
خروج ۱۳۳ میلیارد تومانی پول از سوی حقیقی‌ها از بازار و ارزش معاملات خرد ۴.۷ همتی، نتیجه داد و ستد امروز معامله‌گران بود.
نمادهای شگستر و فارماکیان صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای دی و ثفارس بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۱:۳۴⏰
در گروه پالایشی‌ها، شپنا با قیمت ۷۸۳ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۳۲ میلیون سهم رسیده است و شبریز با قیمت ۱۲۵۴ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۵ میلیون سهم رسیده است.
شاوان با قیمت ۱۷۲۹ تومان در مثبت ۱ درصد دادوستد ۴ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و شراز با حجم معامله کمتر از ۱ میلیونی برروی قیمت ۱۲۳۰ تومان با نوسان منفی همراه است.


۱۱:۲۲⏰
شاروم افزایش ۲.۵ درصدی را تجربه می‌کند. سهم با این افزایش به قیمت ۱۳،۵۰۰ ریال رسیده و قدرت خریدار بر فروشنده برتری دارد.


۱۱:۰۵⏰
کرومیت در قیمت ۲,۱۳۹ تومان با صف خرید در حال ادامه است. این سهم ۲۴ آبان عرضه اولیه شد و تا اینجا ۲۷۵ درصد بازدهی مثبت داده است.


۱۱:۰۴⏰
اکثر نمادهای گروه حمل و نقل با کاهش قیمت همراه هستند. نمادهای حآفرین، توریل، حآسا و حتوکا با افت ۲ درصدی قیمت و حفارس با رشد ۲ درصدی معامله می‌شوند.


۱۱:۰۴⏰
در گروه بانکی، وبملت با قیمت ۲۳۸.۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۵۳ میلیون سهم رسیده است و وتجارت با قیمت ۲۱۳.۲ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۵۰ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.
دی با قیمت ۱۱۱ تومان با نوسان مثبت حجم معامله ۱۹۶ میلیونی را گذرانده است، وبصادر با قیمت ۱۷۳.۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۳۱ میلیون سهم رسیده است و وپارس با قیمت ۱۷۳.۵ تومان با نوسان منفی حجم معامله ۲۳ میلیونی داشته است.


۱۰:۳۴⏰
وضعیت معامله فلزات اساسی
فولاد با قیمت ۶۱۳ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۳۳ میلیون سهم رسیده است؛خرید حقیقی ۶۷ درصد و حقوقی ۳۳ درصد
فملی با قیمت ۷۴۰ تومان در صفر تابلو حجم معامله ۱۵ میلیونی دارد؛خرید حقیقی ۲۹ درصد و حقوقی ۷۱ درصد
فخوز با قیمت ۳۷۹.۷ تومان در مثبت ۲.۵ درصد حجم معامله ۱۲ میلیونی داشته است؛خرید حقیقی ۵۶ درصد و حقوقی ۴۴ درصد
ذوب با قیمت ۳۹۸.۳ تومان با رشد بیش از ۱ درصدی دادوستد ۴۶ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است؛خرید حقیقی ۸۶ درصد و حقوقی ۱۴ درصد
فصبا با قیمت ۴۹۱.۷ تومان در منفی ۱ درصد دادوستد ۳۰ میلیون سهم را ثبت کرده است؛خرید حقیقی ۶۶ درصد و حقوقی ۳۴ درصد
فولای ،فجر ،فسپا وفنورد نمادهای مثبت در این گروه هستند.


۱۰:۲۰⏰
وغدیر تلاش می کند تا به محدوده سبز بازار وارد شود.سهم با ارزش بازار ۱۶۴ همتی خود در قیمت ۲۲،۹۱۰ ریال معامله می‌شود و خریداران سهم شامل ۵۱ درصد حقیقی ها و ۴۹ درصد حقوقی‌ها هستند.


۱۰:۰۰⏰
سدشت با قیمت ۱۶۷۴۹ تومان در مثبت ۵ درصد در میان شاخص‌سازان دیده می‌شود.


۰۹:۵۸⏰
در میان معاملات سرخ گروه لاستیک نماد پتایر با رشد ۵ درصدی قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۳۹⏰
شستا با قیمت ۱۱۴.۲ تومان با نوسان منفی حجم معامله ۳۷ میلیونی داشته است.


۰۹:۳۶⏰
وبملت با قیمت ۲۳۸ تومان نوسان منفی دارد و در میان منفی‌سازان اصلی شاخص دیده می‌شود.


۰۹:۳۵⏰
کسرام از نمادهای سبز بازار امروز است که با قیمت ۱۶۸۰ تومان رشد بیش از ۲.۵ درصدی را نشان می‌دهد.


۰۹:۳۳⏰
گروه سیمان متعادل آغاز به کار کرده است. در این گروه سدشت و سفار با رشد ۵ درصدی با اقبال خوبی از سوی خریدارن مواجه شده است.


۰۹:۲۱⏰
فولاد با قیمت ۶۱۰ تومان نوسان منفی دارد و فملی با قیمت ۷۴۱ تومان با نوسان مثبت همراه است.


۰۹:۲۰⏰
شاخص کل با افت بیش از ۵۵۰ واحدی کار امروز را آغاز کرده و نمادهای فولاد، شپنا، ثشاهد و وبملت در صدر منفی‌سازان بورس قرار دارند.

کد خبر 488819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =