سکه امامی برای پرش به کانال ۳۳ میلیونی آماده می‌شود

قیمت طلا و سکه امروز به دلیل پایداری قیمت دلار در نیمه بالایی کانال ۵۵ هزار تومانی، همچنان سطوح بالای کانال را حفظ کرده است. به نحوی که قطعات بزرگ سکه در سقف کانال قرار گرفته و آماده صعود هستند.

به گزارش صدای بورس،قیمت طلا و سکه امروز هم در قیمت‌های بالا نوسان می‌کند و خبری از کاهش بهای این فلز گران‌بها نیست.قیمت دلار امروز در نیمه بالایی کانال ۵۵ هزار تومانی نوسان می‌کند و به ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است.

امروز قیمت طلای جهانی هم در هر اونس به دو هزار و ۱۸ دلار رسیده و فعلا صعودی است. همین روند، قیمت‌ها را در بازار طلا و ارز به سمت بالا حرکت داده است.

بر این اساس، اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار را در هر گرم، دو میلیون و ۷۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است. قیمت مثقال طلای ۱۸ عیار هم امروز ۱۱ میلیون و ۹۲۹ هزار تومان است و در آستانه ورود به کانال ۱۲ میلیون تومانی قرار گرفته است.

قیمت طلا و سکه امروز 5 بهمن

قیمت انواع قطعات سکه در سقف قرار گرفت

قیمت سکه امامی امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران به ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و آماده ورود به کانال ۳۳ میلیون تومانی است.

قیمت سکه بهار آزادی یا همان سکه طرح قدیم هم امروز ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. به این ترتیب این قطعه نیز در فاصله کمی با کانال ۳۰ میلیون تومانی قرار گرفته و تنها تلنگری به قیمت‌ها آن را در کانال بالاتر می‌نشاند.

قیمت نیم سکه امروز ۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و قیمت ریع سکه به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. قیمت سکه گرمی نیز همچنان ۶ میلیون تومان است.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 488364

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • رکورد قیمت سالانه طلا شکسته می‌شود؟

    رکورد قیمت سالانه طلا شکسته می‌شود؟

    دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بالاترین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در جریان معاملات امسال محسوب می‌شود، اما تا رکورد قیمت تاریخی طلا، متعلق به هفتم اسفند سال گذشته، تقریبا ۲۳ هزار تومان فاصله داریم

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۸ بهمن ۱۴۰۲

    پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۸ بهمن ۱۴۰۲

    قیمت طلا و سکه در شروع هفته دوم بهمن در روند صعودی قرار گرفت و سکه‌های سنگین و مثقال طلا در کانال بالاتر قرار گرفتند. موضوع حراج روز یکشنبه نیز نتوانست مانند دو حراج قبل، مانع رشد قیمت در بازار طلا شود. معامله‌گران، اثر این حراج‌ها را از دست رفته می‌دانند.

  • آغاز دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

    آغاز دومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

    دومین حراج حضوری شمش طلای یک کیلویی از ساعت ۱۲ امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.

  • خرید سکه خطرناک شد

    خرید سکه خطرناک شد

    حباب سکه امامی در حال حاضر به ۶ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان رسیده است که به باور تحلیلگران، خرید سکه در این شرایط کاملا پرریسک است.

  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ثابت ماند

    نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ثابت ماند

    در معاملات امروز (پنجشنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و نرخ حواله دلار نیز ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان معامله شد که در مقایسه با روز گذشته بدون تغییر بود.

  •  منتظر ریزش قیمت دلار به صورت ناگهانی یا فرسایشی‌ باشید

    منتظر ریزش قیمت دلار به صورت ناگهانی یا فرسایشی‌ باشید

    تحلیلگران اقتصادی معتقد هستند در روزهای آینده و با عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی، حباب سکه کاهش خواهد یافت، همچنین کاهش قیمت دلار با دو سناریوی کاهش شارپی (شدید) یا کاهش فرسایشی همراه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =