ریل، به‌صرفه‌ترین روش برای انتقال بارهای حجیم

مدیرکل لجستیک راه آهن گفت که در مجموعه حمل‌ونقل کشور، برای انتقال بارهای سنگین باید روش ریلی را به دلیل به صرفه بودن آن انتخاب کنیم.

به گزارش صدای بورس، «صادق تخمه چیان» ریل و استفاده از ناوگان ریلی را بهترین روش برای انتقال بارهای حجیم برشمرد و افزود: استفاده و توسعه مرکز لجستیک «آپرین»، امکان ترانزیت مستقیم، ترخیص به موقع، تحویل و دریافت زودتر محموله‌ها و در مجموع کاهش هزینه‌های مرتبط را برای سرمایه گذاران در پی دارد.

وی بیان‌داشت: طبق آمایش انجام شده، بندر امام (ره)، شهید رجایی، چابهار و در بخش ریلی نیز مرکز لجستیک آپرین از مراکز فعال لجستیک کشور هستند.

مدیر کل لجستیک راه آهن تأیید کرد: رسوب ثروت ملی و افزایش هزینه‌های انبارداری از جمله زیان‌های معطل ماندن بار در بنادر است.

منبع: مهر

کد خبر 488303

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • راه‌اندازی قطار تندروی پردیس رجا در مسیر یزد

    راه‌اندازی قطار تندروی پردیس رجا در مسیر یزد

    شرکت نوین صنعت رجا، قطار تندروی پردیس بعد از انجام تعمیرات ویژه از فردا(۴بهمن‌ماه) در مسیر یزد راه‌اندازی می‌شود.

  • نسل‌های مختلف چه تاثیری بر ثروت آمریکا گذاشتند؟

    نسل‌های مختلف چه تاثیری بر ثروت آمریکا گذاشتند؟

    توزیع ثروت معیار مهمی برای سنجش قدرت اقتصادی هر نسل محسوب می‌شود، به‌عنوان مثال، بیبی‌بومرها یا نسل پر نوزاد در ایالات‌متحده، با وجود اینکه ۲۱ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند، نیمی از ۱۵۶ تریلیون دلار دارایی آمریکا را در اختیار دارند.

  • پرداخت ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در ۲۰ روز

    پرداخت ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی در ۲۰ روز

    خزانه‌داری کل کشور از یکم تا بیستم دی امسال، ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی پرداخت کرد.

  • فقط ۱۸۰ هواپیما قابل استفاده است

    فقط ۱۸۰ هواپیما قابل استفاده است

    معاون وزیر صمت گفت: ناوگان هوایی، دریایی و ریلی کشور فرسوده است، به گونه ای که حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ فروند هواپیما قابل استفاده در کشور موجود است.

  • نیروگاه‌ها را دریابید، گاز صرفه‌جویی می‌شود

    نیروگاه‌ها را دریابید، گاز صرفه‌جویی می‌شود

    در حالی که این روزها ناترازی گاز نقل محافل جمع‌های نفتی است و مسوولان نفتی به دنبال راه چاره‌ای برای گذر از این شرایط هستند، بهتر است دولت نگاهی به نیروگاه‌ها نیز داشته باشد چرا که به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان شرکت برق حرارتی با تامین منابع مالی می‌توان نیروگاه‌های گازی را به سیکل ترکیبی تبدیل و به دنبال آن ضمن افزایش راندمان موجب صرفه‌جویی معادل ۱۵ میلیارد مترمکعب شد.

  • ۴۰۰ میلیون کارت بانکی فعال داریم

    ۴۰۰ میلیون کارت بانکی فعال داریم

    مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: در حال حاضر ۹ میلیون پایانه فعال تراکنش داریم که در آن‌ها ۵۰ میلیون نفر با ۴۰۰ میلیون کارت بانکی تراکنش انجام می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =