۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
تغییر در مفاد اطلاعیه صبا

اطلاعات بااهمیت (تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلاً منتشر شده است - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۲/۳۱(اصلاحیه) شرکت صبا منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت گروه مالی صبا تامین تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلاً منتشر شده است - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۲/۳۱(اصلاحیه) مالک سه واحد آپارتمان اداری به متراژ ۳۸۸ مترمربع واقع در میدان آرژانتین مورد استفاده شرکت گروه مالی صبا تأمین بوده است. از این رو با عنایت به لزوم رعایت مفاد دستورالعمل مذکور به منظور پیشگیری از محدودیت های دریافت مجوز توسط شرکت کارگزاری صبا تأمین به عنوان شرکت فرعی این هلدینگ، نقل و انتقال ساختمان های مذکور با در نظر گرفتن سود حاصل از فروش به مبلغ ۲,۳۶۰,۷۳۳ میلیون ریال در دفاتر گروه مالی صبا تأمین ثبت شد.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت (تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلاً منتشر شده است - گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۳/۰۲/۳۱(اصلاحیه) شرکت گروه مالی صبا تامین که با نماد صبا در بورس فعالیت دارد؛

تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلاً منتشر شده است - گروه ب تاریخ تغییرات ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ است. تاریخ اطلاعیه قبلی ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بر اساس مفاد بند ۳ ماده ۱۵ دستورالعمل تأسیس و فعالیت شرکت های کارگزاری، این شرکت ها ملزم به اخذ مالکیت ملک با کاربری اداری یا تجاری با متراژ حداقل ۵۰۰ متر مربع می باشند. در حالی که شرکت کارگزاری صبا تأمین مالک سه واحد آپارتمان اداری به متراژ ۳۸۸ مترمربع واقع در میدان آرژانتین مورد استفاده شرکت گروه مالی صبا تأمین بوده است. از این رو با عنایت به لزوم رعایت مفاد دستورالعمل مذکور به منظور پیشگیری از محدودیت های دریافت مجوز توسط شرکت کارگزاری صبا تأمین به عنوان شرکت فرعی این هلدینگ، نقل و انتقال ساختمان های مذکور با در نظر گرفتن سود حاصل از فروش به مبلغ ۲,۳۶۰,۷۳۳ میلیون ریال در دفاتر گروه مالی صبا تأمین ثبت شد.

با توجه به دستورالعمل های سازمان بورس و اوراق بهادار و درون گروهی بودن معامله موضوع اطلاعیه به شماره ۱۱۴۱۵۰۹ با عنوان نقل و انتقال دارایی های ثابت و حذف آثار این معامله در صورت های مالی تلفیقی گروه صبا تأمین اطلاعیه مذکور از گروه الف به اطلاعات با اهمیت گروه ب تغییر یافت.

تغییر در مفاد اطلاعیه صبا

کد خبر 488084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =