لحظه به لحظه با بازار دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲

بازار سهام که روز ابتدایی هفته را در محدوده منفی سپری کرده بود، روز یکشنبه نیز با ریزش ۱۳ هزار واحدی از مقاومت ۲.۲ میلیون واحدی فاصله گرفت و با شتاب بیشتری در مسیر نزولی حرکت کرد. دیروز همچنین ارزش معاملات به رقم ۵ هزار و ۶۳۳ میلیارد تومان رسید و ارزش بازار نیز با شکست محدوده ۷۵۰۰ همتی به عدد ۷ هزار و ۴۷۸ میلیارد تومان نزدیک شد. با توجه به منفی شدن شاخص کل در دو روز ابتدایی هفته، احتمال ریزش بورس در روز جاری نیز دور از انتظار نیست، هر چند که بورس نشان داده است رفتار دوگانه‌ای دارد. بنابراین باید دید بورس امروز کدام روند را در پیش می‌گیرد.

خلاصه بازار امروز
امروز معاملاتی نوسانی را در بازار سهام شاهد بودیم که شروعی متعادل داشت، در ادامه پرعرضه ظاهر شد و در دقایق پایانی نیز کمی وضعیت تقاضا بهبود یافت.
در نهایت امروز هم تمامی نماگرها سرخپوش به خط پایان رسیدند و شاخص کل با از دست دادن ۶۶۰۰ واحد در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۴۶ هزار واحد متوقف شد.
امروز از سوی حقیقی‌ها ۵۴۷ میلیارد تومان پول از بازار خارج شد و ارزش معاملات خرد به ۵ همت رسید. نمادهای ثمسکن و خبنیان صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای فصبا و دی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۱:۲۰⏰
تا این لحظه حدود ۱۹۰ میلیارد تومان از بازار، حدود ۵۰ میلیارد تومان از صندوق‌های سهامی و ۱۴ میلیارد تومان از صندوق‌های با درآمد ثابت و مختلط خارج شده است.

این خبر تکمیلی می‌شود...


۱۱:۱۸⏰
در این لحظات شاهد تحرکات منفی در گروه خودرو هستیم. نمادهای خودرو، خگستر و خزامیا با افت ۳ درصدی و خساپا با افت ۱ درصدی دست به دست می‌شوند.


۱۰:۵۱⏰
سرچشمه از ۹۱۹ تومان به ۸۸۵ تومان کاهش یافت. بهای این سهم طی یک ماه اخیر ۲۴ درصد صعود کرد.


۱۰:۴۷⏰
در گروه پالایشی‌ها، شبندر با قیمت ۹۹۹ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۱ میلیون سهم رسیده است، شاوان با قیمت ۱۸۳۵ تومان افت بیش از ۳.۵ درصدی داشته و حجم معامله آن به ۱۰ میلیون سهم رسیده است و شراز نوسان مثبت با قیمت ۱۲۸۸ تومان دارد و حجم معامله آن کمتر از ۱ میلیون سهم بوده است.


۱۰:۴۵⏰
نمادهای خودرو، خگستر و خساپا مماس بر صفر تابلو نوسان دارند و خاور، خبنیان و کاوه با رشد ۲ درصدی معامله می‌شوند.


۱۰:۴۵⏰
گروه پتروشیمی معاملات متعادلی دارند. نمادهای پترول، شگویا، زاگرس و فارس در محدوده صفر تابلو و شگستر و شپدیس با رشد ۱ درصدی و بوعلی با رشد ۴ درصدی معامله می‌شوند.


۱۰:۴۵⏰
اخابر با قیمت ۱۱۰۷ تومان رشد بیش از ۲ درصدی داشته است و همراه با قیمت ۵۰۴ تومان با نوسان منفی همراه شده است.


۱۰:۰۱⏰
در میان معاملات متعادل گروه فلزات نماد ذوب که روز گذشته پرتقاضا معامله شد. هم‌اکنون با افت ۱.۵ درصدی و فلوله و وسدید با رشد ۲ درصدی داد و ستد می‌شوند.


۱۰:۰۱⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش بیش از ۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۵۶ هزار واحد رسیده و نمادهای بوعلی، شبندر، وبملت، اخابر، شستا و ثمسکن در صدر مثبت‌سازان بورس قرار گرفته‌اند.


۰۹:۴۶⏰
پالایشی ها امروز متعادل نوسان دارند. نمادهای شبندر، شزنگ و شراز با رشد ۱ درصدی معامله می‌شوند.


۰۹:۴۶⏰
ذوب با نوسان منفی بر روی قیمت ۴۳۹.۹ تومان حجم معامله ۶۵ میلیونی داشته است.


۰۹:۴۲⏰
شستا با قیمت ۱۲۰.۷ تومان نزدیک به مثبت ۱ درصد دادوستد ۳۱ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.


۰۹:۲۶⏰
گروه انبوه‌سازی با روندی مثبت آغاز به کار کرده است. نمادهای ثمسکن، ثتران، ثعمرا و آاس پ با رشد حداکثری قیمت معامله می‌شوند و ثبهساز، کرمان و ثشاهد رشد ۲ درصدی دارند.


۰۹:۲۵⏰
اخابر با افزایش بیش از ۱.۵ درصدی بر روی قیمت ۱۱۰۰ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۲۵⏰
شبندر با قیمت ۹۹۸ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و صدرنشین مثبت‌سازان شاخص است.


۰۹:۱۷⏰
ذوب که روز قبل پس از بازگشایی نماد با صف خرید سنگینی همراه شده بود، معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۴۴۶ تومان ۱,۲ درصد مثبت آغاز کرده است.


۰۹:۱۳⏰
بازار امروز با روند مثبت و افزایش ۵۱۳ واحدی شاخص کل متأثر از شبندر، ذوب، اخابر، بوعلی، ثشاهد و وساخت کار خود را آغاز کرده است.

کد خبر 488016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =