لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲

در جریان معاملات آخرین روز دی ماه، نقشه بورس تهران با مصوبه‌ای جدید به رنگ‌ سرخ درآمد و شاخص کل با افت ۱۹ هزار واحدی به استقبال دومین ماه از زمستان رفت. بازار نیز با ارزش معاملاتی ۵۳۰۰ میلیارد تومانی کار خود را به پایان برد تا بحث داغ نرخ فرمول ابلاغی از سوی وزارت نفت نقل مجلس و محافل بورسی شود. دیروز همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت ۸ هزار و ۶ واحدی به رقم ۷۵۴ هزار و ۳۳۳ واحد و شاخص کل فرابورس با افت ۲۵۲ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۴۲ واحد رسید. با توجه به منفی شدن شاخص در اولین روز هفته، احتمال ریزش بورس در روز یکشنبه نیز وجود دارد، که باید دید بورس کدام روند را در پیش می‌گیرد.

خلاصه بازار امروز
بازار امروز که در ادامه روند منفی روز گذشته شروعی پرعرضه داشت، توانست در ادامه مسیر کمی متعادل شود.
البته در نهایت نماگرها سرخ پوش بستند، شاخص کل ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد دیگر را از دست داد و تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار واحد عقب‌نشینی کرد.
در نهایت از سوی حقیقی‌ها ۶۳۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج شد و ارزش معاملات خرد به ۵.۵ همت رسید.
نمادهای خبنیان و ذوب صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای فصبا و شتران بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۹⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با کاهش بیش از ۹ هزار واحدی همراه بوده است.
نمادهای تاپیکو، شستا، شتران، خودرو، وغدیر، شبهرن و شبندر در صدر منفی‌سازان بورس قرار دارند و فلزات اساسی، خودرو و فرآورده نفتی به ترتیب با ارزش معامله ۴۶۱ میلیارد تومان، ۲۵۶ میلیارد تومان و ۲۱۳ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۱:۵۳⏰
خدیزل در قیمت ۳،۹۴۶ ریال صف فروش تشکیل داده است.


۱۱:۵۳⏰
در گروه فراکابی‌ها، #ورس با قیمت ۵۸۱ تومان نوسان منفی دارد و حجم معامله آن به ۱۵ میلیون سهم رسیده است و فرابورس با قیمت ۸۱۷ تومان نوسان منفی داشته و حجم معامله آن به ۱۳ میلیون سهم رسیده است.
انرژی با قیمت ۲۶۵۰ تومان در منفی ۱.۵ درصد حجم معامله ۶ میلیونی داشته است و کالا با قیمت ۸۸۰ تومان در منفی ۲ درصد حجم معامله ۱۵ میلیونی دارد.


۱۰:۵۱⏰
تا اینجای بازار ۵۱۱ میلیارد تومان پول حقیقی از معاملات خرد خارج شده است.


۱۰:۵۰⏰
های وب که در اردیبهشت ماه به بالای ۳۵۰ تومان دست یافته بود امروز در محدوده ۲۰۰ تومان ۲,۷ درصد منفی در حال معامله است.


۱۰:۴۹⏰
معاملات در گروه فلزات چندان دلچسب نیست نمادهای وسدید و فرود با افت ۲ درصدی و زنگان، فلوله و فسازان با افت ۴ درصدی قیمت معامله می‌شوند و ذوب پس از بازگشایی با رشد ۵ درصدی پرتقاضا دنبال می‌شود.


۱۰:۲۶⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۶۲۰ تومان نوسان منفی دارد، فملی در صفر تابلو بر روی قیمت ۷۴۳ تومان دادوستد ۵۰ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و ذوب با قیمت ۴۳۹ تومان رشد بیش از ۴ درصدی دارد.
فخوز با قیمت ۳۶۶ تومان در صفر تابلو حجم معامله ۱۶ میلیونی داشته است و فصبا با قیمت ۴۹۳ تومان در منفی ۵ درصد حجم معامله ۹۰۳ میلیونی داشته و با صف فروش رو به رو است.


۱۰:۰۷⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۵۵ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن افت بیش از ۶ هزار واحدی داشته است.


۱۰:۰۱⏰
در میان معاملات سرخ گروه سیمان نمادهای سنیر و سدشت و سفار در محدوده حداکثری قیمت معامله می‌شوند.


۰۹:۵۶⏰
خودرو با قیمت ۲۷۶ تومان افت بیش از ۲ درصدی دارد و خساپا با قیمت ۲۴۱.۸ تومان در منفی ۱.۵ درصد معامله می‌شود.


۰۹:۵۶⏰
وبملت با افت ۱.۵ درصدی بر روی قیمت ۲۴۵.۹ تومان حجم معامله ۲۸ میلیونی دارد.


۰۹:۵۵⏰
شستا با قیمت ۱۱۹ تومان افت بیش از ۱.۵ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۱۱۰ میلیون سهم رسیده است.


۰۹:۳۹⏰
شتران اولین نماد پرتراکنش بازار در قیمت ۴،۰۶۰ ریال با افت ۲ درصدی مواجه است.


۰۹:۳۹⏰
گروه خودرو همسو با جهت بازار با افت قیمت معامله می‌شوند. نمادهای خودرو، خساپا، خزامیا و خبهمن با افت ۲ درصدی قیمت دادوستد می‌شوند.


۰۹:۳۵⏰
تاپیکو نزدیک به منفی ۳ درصد با قیمت ۱۷۳۱ تومان در حال معامله است.


۰۹:۳۴⏰
شبندر با قیمت ۹۶۸ تومان افت بیش از ۲.۵ درصدی دارد. شتران در منفی ۲ درصد با قیمت ۴۰۵.۳ تومان معامله می‌شود و بیشترین تأثیر بر منفی شدن شاخص کل را دارند.


۰۹:۱۹⏰
نماد فصبا امروز هم با افت ۵ درصدی قیمت پر عرضه دنبال می‌شود و تا این لحظه ۴۴۰ میلیون برگه سهم معامله کرده است.


۰۹:۱۶⏰
شروع معاملات در بازار امروز با افت بیش از ۴ هزار واحدی شاخص کل همراه است؛ نمادهای پالایشی، خودرو و فلزات در صدر تأثیرگذاری بر شاخص قرار دارند.


۰۸:۵۵⏰
پیش گشایش
کمتر از ۳۰ صف خرید در مجموع به ارزش حدود ۱۳۰ میلیارد تومان
حدود ۵۶ صف فروش به ارزش ۶۴۰ میلیارد تومان

کد خبر 487914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =