امروز آخرین فرصت ثبت نام در سامانه یکپارچه است

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده تا امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ می‌توانند برای انتخاب خودروها به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند.

به گزارش صدای بورس،مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امشب اخرین مهلت ثبت نام بازگشایی سامانه یکپارچه برای متقاضیان طرح جایگزینی با محصولات سایپا است. این ثبت نام تمدید نخواهد شد.

تقدسی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای ثبت نام خودرو برای روز پدر و دهه فجر دارید یا خیر؟ گفت:در حال حاضر بخشنامه ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

او گفت: به عنوان مثال شرکت خودروسازی ایران خودرو تمام تعهدات خود تا سال آینده را داده است. تا چیزی به ما ابلاغ نشود نمی توانیم اعلام کنیم و تا امروز هم چیزی در این مورد نداشته ایم.

گفتنی است، خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا، خودروهای کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده و موعد تحویل حداکثر سه ماهه شامل پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است. در این طرح تبدیل، همه متقاضیان خودرو از همه خودروسازان می‌توانند یکی از این دو خودرو را انتخاب کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 487895

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟

    گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟

    واردات خودروهای کارکرده که با تصویب لایحه دو فوریتی در پایان فروردین ماه امسال رنگ‌وبوی جدی شدن بر خود گرفت تا کمک‌ کننده به تعادل بازار خودروی کشور باشد؛ اما حال پس از گذشت هشت ماه از آن، در حالی‌که طی دو هفته اخیر، طی چند نویت مقامات دولتی نظیر وزیر صمت و سخنگوی هیئت دولت، اعلام کرده‌اند، نهایی شده و ابلاغ می‌شود، هنوز خبری از ابلاغ آیین‌نامه نیست.

  • اجبار به تغییر نوع خودرو، ترفند خودروسازان برای افزایش قیمت

    اجبار به تغییر نوع خودرو، ترفند خودروسازان برای افزایش قیمت

    برخی خودروسازان به بهانه بالا بردن سطح کیفیت و افزودن آپشن، اقدام به افزایش قیمت خودرو کرده و از این طریق مشتریان را مجبور به تغییر نوع اتومبیل‌های درخواستی می‌کنند.

  • آخرین قیمت شیرینی و گل به مناسبت روز پدر

    آخرین قیمت شیرینی و گل به مناسبت روز پدر

    با توجه به مناسبت روز پدر، بررسی قیمت شیرینی و گل نشان می دهد که قیمت شیرینی تر بین ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان و قیمت گل نیز بین ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در نوسان است.

  • CNG بهترین راهکار برای حل معضل ناترازی بنزین

    CNG بهترین راهکار برای حل معضل ناترازی بنزین

    معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به آثار صنعت CNG برای کشور گفت: تنوع بخشی به سبد سوخت، تامین امنیت انرژی کشور، پیشگیری از واردات بی رویه بنزین از منافع ارزشمند CNG برای کشور بوده است و اگر این صنعت طی دو دهه اخیر در کشور شکل نمی گرفت، امروز نیازمند واردات ۲۳ میلیون لیتر بنزین در روز بودیم که معادل خروج سالانه بیش از پنج میلیارد دلار ارز از کشور بوده است.

  • سهم بیش از ۸۰ درصدی نرخ مواد اولیه در قیمت تمام شده خودرو

    سهم بیش از ۸۰ درصدی نرخ مواد اولیه در قیمت تمام شده خودرو

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سهم نرخ مواد اولیه و قطعات خودرو بیش از ۸۰ درصد قیمت تمام شده خودرو را تشکیل می‌دهد.

  • مصوبه فروش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو تخلف است

    مصوبه فروش ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو تخلف است

    نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، طرح فروش ۱۲۰ هزار خودرو در حاشیه بازار با قیمت غیرمصوب سازمان حمایت را تخلف دانست و گفت: مردم متولی خروج خودروسازان از زیان انباشته نیستنند.

  • یورش چینی‌ها

    اکونومیست

    یورش چینی‌ها

    خودروهای برقی چینی به غرب هجوم آورده‌اند و در حال نفوذ به بازار خودرو در کشورهای غربی هستند. با این اتفاق، خودروسازان غربی به لرزه افتاده‌اند. آیا از این هجوم استقبال خواهد شد؟

  • ایرانی ها چقدر طلا می‌خرند؟

    ایرانی ها چقدر طلا می‌خرند؟

    بازار طلا بازاری است که سرمایه‌ گذاری در آن نیازمند پول‌های کلان نیست و حتی با حقوق‌ و دستمزدهای کارمندی و کارگری نیز می‌توان در آن فعالیت کرد. از سوی دیگر، طلا در وزن‌ها و عیارهای مختلف وجود دارد که می‌توان آن را خریداری نمود. حتی انواع سکه‌های طلا شامل سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه، ربع سکه، سکه امامی، سکه گرمی و سکه پارسیان وجود دارد که با توجه به هزینه پرداختی قابل خرید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =