دوره های آموزش مالی در هفته آینده

چگونگی برگزاری و زمان دوره های آموزشی شرکت های مالی مشخص شد.

به گزارش صدای بورس، در هفته آینده کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار ، گروه مالی شریف، گروه پیشگامان دنیای مالی، کارگزاری مبین سرمایه، مرکز مالی ایران برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش گروه مالی شریف از ۵ بهمن ماه دوره تحلیلگر خبره تکنیکال با رویکردآمادگی آزمون CFTe سطح یک را برگزار می کند. و تحلیل بنیادی بازار های جهانی و فارکس را از ۹ بهمن ماه شروع می کند.

آشنایی کاربردی با حاکمیت شرکتی از ۹ بهمن و دوره جامع وکاربردی تجزیه و تحلیل صورت های مالی از ۱۵ بهمن و همچنین طراحی استراتژی معاملاتی از ۲۴ بهمن شروع می شود.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

مرکز مالی ایران از ۱۰ بهمن دوره جامع آشنایی با قوانین و مقررات معاملات در بورس و فرابورس و از ۱۵ بهمن ماه نیز دوره قوانین و مقررات حاکم بر صندوق های سرمایه گذاری (ویژه متولیان ) را برگزار خواهد کرد.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار دوره جامع مالی رفتاری را در روز ۳۰ دی ماه، وظاایف امور سهام ناشران بازار سرمایه را روز ۱۷ بهمن ماه و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را روز ۲۶ بهمن برگزار می کند.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

کارگزاری مبین سرمایه دوره تحلیل تکنیکال مقدماتی را در روز اول بهمن برگزار می کند همچنین دوره آموزش اختیارات معاملات معامله گری و نوسان گیری را در روز ۲ بهمن ماه و سدوره آشنایی با مفاهیم بورس را نیز در همین روز دارد.

آشنایی شروع فعالیت در بازار مشتقه را روز ۳ بهمن برگزار خواهد کرد.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

گروه پیشگامان دنیای مالی روز ۹ بهمن ماه مدرسه بورس انرژی دارد.روز ۲۹ بهمن معامله گری فاندامنتال طلا و سکه دارد و روز ۵ اسفند دوره تهیه بیزنس پلن و بیزنس مدل برای کسب و کار را آموزش می دهد.

دوره های آموزش مالی در هفته آینده

کد خبر 487769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =