لحظه به لحظه با بازار چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲

در پایان معاملات چهارمین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با افت ۰.۳۷ درصدی در سطح دو میلیون و ۱۸۶ هزار و ۴۰۰ واحدی قرار گرفت. کاهش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند و با افت ۰.۶۳ درصدی تا پله ۷۶۱ هزار واحدی کاهش یافت. شاخص‌ کل فرابورس نیز با افت ۰.۶۷ درصدی در سطح ۲۶ هزار و ۳۳۲ واحد قرار گرفت. ارزش معاملاتی بازار دیروز ۴۵۷۷ میلیارد تومان و سهم معاملات نقد نیز حوالی ۳۲۰۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.

خلاصه بازار امروز
آخرین روز معاملاتی هفته، با سرخپوشی شاخص کل به پایان رسید. این نماگر ۹۹۰ واحد افت را تجربه کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار واحد متوقف شد.
ورود ۲۶ میلیارد تومانی پول از سوی حقیقی‌ها به بازار و ارزش معاملات خرد ۴.۳ همتی، نتیجه داد و ستد امروز معامله‌گران بود.
نمادهای نخریس و خودران صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای فصبا و خودرو بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۲۷⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افت بیش از ۲۰۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش بیش از هزار واحدی همراه بوده است.
فولاد، فملی، حکشتی، اخابر و شتران در صدر منفی‌سازان بورس قرار دارند و خودرو، انبوه‌سازی، سرمایه‌گذاری به ترتیب با ارزش معامله ۲۸۷ میلیارد تومان، ۱۶۶ میلیارد تومان و ۱۶۱ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۰⏰
در نماد اهرم، ۴۰ میلیون برگه به ارزش ۸۵ میلیارد تومان معامله شده است و این در حالی است که قیمت آخرین معامله این نماد مثبت ۰.۴ درصد است.


۱۲:۰۰⏰
تا این لحظه ارزش معاملات خرد ۳۰۳۲ میلیارد تومان می‌باشد.


۱۱:۱۷⏰
نوین که در ابتدای امروز در قیمت ۱۸۴ تومان فروشنده داشت، تا ۱۹۱ تومان ۳,۲ درصد مثبت افزایش یافت. بیش از ۹۴ درصد از معامله گرانش حقیقی‌اند و قدرت خریداران ۱,۵ برابر فروشنده است.


۱۰:۴۰⏰
در گروه پالایشی‌ها، شپنا با قیمت ۸۶۱ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۳۱ میلیون سهم رسیده است، شتران با قیمت ۴۳۴.۳ تومان نوسان منفی با حجم معامله ۱۷ میلیونی دارد و شبندر با قیمت ۱۰۳۷ تومان نوسان منفی با حجم معامله ۱۲ میلیونی را ثبت کرده است.
شبریز با قیمت ۱۳۸۳ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۱ میلیون سهم رسیده است و شاوان با قیمت ۲۰۷۵ تومان در منفی ۱ درصد و شراز با قیمت ۱۳۷۹ تومان با نوسان منفی همراه است.


۱۰:۱۱⏰
وامید با قیمت ۱۵۰۴ تومان رشد بیش از ۳.۵ درصدی با حجم معامله ۱۰ میلیونی دارد و شستا با نوسان منفی و قیمت ۱۲۵ تومان حجم معامله ۷۴ میلیونی داشته است.


۱۰:۰۶⏰
ثشاهد با رشد ۲ درصدی به قیمت ۱۶،۸۲۰ ریال رسیده و از جمله نمادهای سبزپوش و پرتراکنش بازار است.


۱۰:۰۱⏰
شاخص کل در یک ساعت ابتدایی بازار امروز با افزایش بیش از ۲ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۸۹ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش بیش از ۱۸۰۰ واحدی همراه بوده است.


۰۹:۴۹⏰
قیمت ذوب از ۴۲۴ تا ۴۳۳ تومان با ۱,۶ درصد مثبت پیشروی کرد.


۰۹:۴۰⏰
داتام با ثبت حجم معامله ۱۲۷ میلیونی بر روی قیمت ۳۰۳.۷ تومان در مثبت ۵ درصد با صف خرید بیش از ۱۷۰ میلیونی روبه‌رو است.


۰۹:۳۹⏰
شسپا نماد سبزپوش گروه فرآورده‌های نفتی در قیمت ۴،۹۸۷ ریال با مثبت ۱.۵ درصد کار خود را آغاز کرده است.


۰۹:۲۲⏰
ذوب با افزایش بیش از ۱ درصدی بر روی قیمت ۴۳۲.۹ تومان، فولاد با قیمت ۶۲۷ تومان و فملی با قیمت ۷۵۰ تومان حوالی صفر تابلو با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۲۲⏰
ثشاهد در مثبت ۲.۵ درصد با قیمت ۱۶۹۳ تومان درحال معامله است.


۰۹:۲۱⏰
با گذشت کمتر از ۳۰ دقیقه از شروع بازار شاهد برتری تقاضا بر عرضه هستیم و شاخص کل با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی همراه شده است؛ شاخص هم‌وزن نیز رشد بیش از هزار واحدی داشته است.


۰۹:۲۱⏰
وامید با قیمت ۱۵۰۵ تومان با رشد بیش از ۳.۵ درصدی، ونیرو با قیمت ۵۷۵ تومان با افزایش بیش از ۵ درصدی و وملی با قیمت ۲۹۷۳۹ تومان در مثبت ۵ درصد ، نمادهای اصلی تأثیرگذار بر شاخص کل هستند.


۰۹:۱۷⏰
بازار در دقایق ابتدایی نمای متعادلی دارد و شاهد نمادهای مثبت و منفی در کنار یکدیگر هستیم. اما به نظر می‌رسد که عرضه‌ها به تقاضا ارجحیت داشته باشند.

کد خبر 487632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =