۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
تالار شیشه‌ای قرمز پوش شد

بازار سرمایه امروز با ریزش قابل توجه شروع کرد و نتوانست رشدی که در دو روز اول هفته رقم زده بود را ادامه دهد.

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه چهارمین روز معاملاتی هفته را مانند روز گذشته با یک روند نزولی همراه بود و امروز با افت ۸ هزار واحدی گذراند و به سطح دو میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن نیز که یکسان‌کننده اثر سهم است نسبت به روز گذشته یک افت ۴ هزار و ۸۰۰ واحد را تجربه کرد. ارزش ۵۷۵ هزار معامله ۶۱ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل ۱۷۶ واحد نسبت به روز گذشته افت داشت و به سطح ۲۶ هزار و ۳۳۲ واحد رسید. ارزش ۲۵۲ هزار معامله ۸۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

نمادهای مثبت و منفی

۱۴۰ نماد بازار مثبت و ۳۹۹ نماد از میان ۶۶۰ نماد بازدهی منفی داشتند و این بدان معناست که ۲۱ درصد نمادها سبز رنگ و ۶۰ درصد بازار قرمز شده بودند.

بیشترین‌ها

داتام، وملی، شگستر و ثنوسا بیشترین ارزش معاملات را به ثبت رساندند.

داتام، شگستر، کرمان و دی بالاترین حجم معملاتی را به نام خود زدند.

نمادهای فارس، فولاد، فملی و شستا بیشتر از سایرین ارزش بازاری را داشتند.

در نمادهای پرسپولیس، رافزا، کتوسعه و سپیدار بیشترین قدرت خرید حقیقی به ثبت رسید.

وامید و جم بیشترین تاثیر مثبت و فولاد و فملی نیز بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل گذاشتند و در این بازار نمادهای داتام، ثشاهد، وملی و ثتوسا بیشترین تراکنش را داشتند.

فصبا، آریا، وسپهر و بپاس بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بازار نقدی فرابورس گذاشتند و نخریس، حآسا و کرمان و نطرین، جزو نمادهای پرتراکنش بازار نقدی فرابورس به ثبت رسیدند.

در نمادهای زکوثر، وپویا، زماهان و مدیریت فشار از سمت تقاضا نسبت به سایر نمادها برتری داشت.

صنایع پیشروی امروز

صنایعی که در چهارمین روز هفته توانستند بیشترین بازدهی را به ثبت برسانند، شامل گروه‌های چاپ و نشر، چوب، سخت‌افزار و تجهیزات و نساجی بودند.

همچنین ۴ صنعت سرمایه‌گذاری، آهن و فولاد، فرآورده‌های نفتی و خودرو بودند.

صندوق‌های برتر

صندوق‌های سهامی هامیان، سمان، اوج و هیوا در جزو پربازده‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری شدند. همچنین صندوق‌های درآمد ثابت امین یکم، کمند، کیان و کارا در میان درآمد ثابتی‌ها رکورد زدند.

کد خبر 487601

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =