لحظه به لحظه با بازار یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲

در پایان معاملات روز ابتدایی هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۴۴ درصد، معادل ۹ هزار و ۵۱۵ واحد از ارتفاع این شاخص، در ارتفاع دو میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۱۸ واحدی قرار گرفت. افزایش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن، به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند و با رشد ۰.۱۲ درصدی در پله ۷۶۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ کل فرابورس نیز با رشد ۶۲ واحدی، در سطح ۲۶ هزار و ۳۳۷ واحدی باقی ماند. روز گذشته همچنین ارزش معاملات خرد ۶ هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان و حجم معاملات ۱۰ میلیارد برگه سهم به ثبت رسید.

خلاصه بازار امروز
در پایان بازار امروز که همچون روز قبل خریداران برتری داشتند و اکثریت سهام رشد قیمتی را تجربه کردند، شاخص کل بیش از ۱۶ هزار واحد دیگر افزایش داشت و تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار واحد پیشروی کرد.
برای دومین روز متوالی تراز نقدینگی حقیقی ها مثبت و ۱۰۴ میلیارد تومان پول جذب بازار شد. ارزش معاملات خرد نیز به حدود ۶ همت رسید.
نمادهای خودران و جهش صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای شستا و خساپا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۰۹⏰
در دقایق پایانی، شاخص کل با افزایش بیش از ۱۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش بیش از ۴ هزار واحدی همراه شده است.
پارس، فارس، شپنا، وغدیر، حکشتی، شبندر و اخابر در صدر مثبت سازان بورس قرار دارند و خودرو، محصولات شیمیایی و انبوه‌سازی به ترتیب با ارزش معامله ۳۷۰ میلیارد تومان، ۲۴۶ میلیارد تومان و ۲۳۷ میلیارد تومان برترین صنایع امروز هستند که بیشترین حجم معامله را داشته‌اند.


۱۲:۰۸⏰
ذوب متعادل در محدوده ۴۳۹ تومان ۰,۸ درصد منفی با حمایت ۲۶ درصدی حقوقی‌ها و سهم ۸۶ درصدی حقیقی‌ها در بخش فروش دنبال می‌شود.


۱۱:۲۶⏰
گروه سرمایه‌گذاری معاملات متعادلی دارند. نمادهای داتام و پردیس در محدوده حداکثری قیمت خریداران خود را صف‌نشین کرده‌اند.


۱۱:۰۱⏰
حکشتی در حالی که حجم معامله ۴۱ میلیونی را پشت سر گذاشته، بر روی قیمت ۱۲۸۲ تومان در مثبت ۵ درصد با صف خرید بیش از ۲۵ میلیونی روبه‌رو است.


۱۰:۳۸⏰
نمادهای گدنا و وآباد از گروه هتل و رستوران در محدوده حداکثری قیمت صف خرید دارند.


۱۰:۳۴⏰
زاگرس با رشد ۱.۵ درصدی به قیمت ۱۳۰،۴۰۰ ریال رسیده و حقیقی‌ها غالب خریداران سهم هستند.


۱۰:۳۴⏰
در گروه فلزات اساسی، فولاد با قیمت ۶۳۳ تومان نوسان مثبت دارد و دادوستد ۳۳ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است، فملی با قیمت ۷۵۴ تومان نوسان مثبت دارد و دادوستد ۱۴ میلیون سهم را ثبت کرده است و ذوب با پشت سر گذاشتن حجم معامله ۳۸ میلیونی بر روی قیمت ۴۴۴.۴ تومان نوسان مثبت را به دنبال دارد.
در این گروه، فخوز با قیمت ۳۷۰.۷ تومان در مثبت ۱.۵ درصد دادوستد ۹ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و زنگان، فرود، فلوله، فباهنر، هرمز، فروی، فروسیل، کیمیا، فتوسا، فزرین و فروس از جمله نمادهای مثبت گروه هستند.


۱۰:۰۳⏰
در یک ساعت ابتدایی، شاخص کل با افزایش ۱۰ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۹۱ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با افزایش بیش از ۳۲۰۰ واحدی همراه است.


۱۰:۰۲⏰
نماد حکشتی از گروه حمل‌ونقل با رشد ۵ درصدی صف خرید دارد.


۰۹:۵۵⏰
لپارس در فهرست نمادهای پرتراکنش بازار قرار دارد. سهم در محدوده مثبت ۳ درصد کار خود را آغاز کرده بود و هم اکنون در محدوده منفی ۱.۵ درصدی حاضر است.


۰۹:۵۵⏰
افزایش قیمت وبصادر از ۱۸۸ به ۱۹۳ تومان ۱ درصد مثبت با حمایت ۲۵ درصدی حقوقی‌ها، ۹۴ درصد از فروشندگان حقیقی هستند.


۰۹:۴۸⏰
نمادهای فولاد، فملی و ذوب نزدیک به صفر تابلو نوسان دارند و زنگان با رشد ۴ درصدی مورد توجه قرار گرفته است.


۰۹:۳۷⏰
شستا تا مثبت ۲ درصد و قیمت ۱،۲۷۹ ریال بالا آمد. این سهم با ارزش بازار ۲۰۷ همتی خود در این قیمت‌ها شاهد قدرت برتر خریدار نسبت به فروشنده است.


۰۹:۳۵⏰
تقاضای خوبی در سراسر بازار امروز دیده می‌شود؛ ۴۶ درصد از کل نمادهای بازار با افزایش قیمت همراه هستند.


۰۹:۳۵⏰
شپنا با قیمت ۸۷۴ تومان نزدیک به مثبت ۲ درصد، شتران با قیمت ۴۴۱.۲ تومان در مثبت ۱ درصد و شبندر با قیمت ۱۰۷۲ تومان رشد بیش از ۲ درصدی دارد.


۰۹:۳۴⏰
فولاد با قیمت ۶۳۵ تومان، فملی با قیمت ۷۵۳ تومان و ذوب با قیمت ۴۴۳ تومان هر سه با نوسان مثبت همراه هستند.


۰۹:۳۴⏰
حکشتی با قیمت ۱۲۸۲ تومان در مثبت ۵ درصد با صف خرید همراه است.


۰۹:۲۳⏰
داتام در یازدهمین روز معاملاتی پس از عرضه اولیه در قیمت ۲۶۴ تومان صف خرید سنگینی را به همراه دارد.


۰۹:۲۱⏰
بزرگان گروه خودرو با روندی مثبت معامله می‌شوند. نمادهای خساپا، خاور و خزامیا با رشد ۱ درصدی و خگستر با رشد ۳ درصدی قیمت داد و ستد می‌شوند.


۰۹:۲۱⏰
پتروشیمی‌ها متعادل آغاز به کار کرده است. نمادهای پترول، شگستر و زاگرس با رشد ۱ درصدی و شفارس با افت ۵ درصدی فشار فروش دارند.


۰۹:۲۱⏰
نخریس در نهمین روز معاملاتی خود پس از عرضه اولیه در قیمت ۹,۹۴۵ تومان صف خرید سنگین ۱۲۱ میلیارد تومان را تجربه می‌کند.


۰۹:۱۶⏰
معاملات روز یکشنبه با افزایش ۶۸۰ واحدی شاخص کل و رشد ۸۰۰ واحدی شاخص هم وزن آغاز شده است؛ فولاد، شپنا و خگستر بیشترین اثرگذاران مثبت در دقایق ابتدایی هستند.


۰۸:۵۵⏰
بازار با بیش از ۳۵ صف خرید در مجموع به ارزش بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و حدود ۳۰ صف فروش جمعاً به ارزش حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بازگشایی شد.

کد خبر 487316

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بورس چه زمانی رشد می کند؟

    بورس چه زمانی رشد می کند؟

    کارشناس بازار سرمایه گفت: شرایط فعلی بهترین زمان برای رشد بورس و جذب نقدینگی و کاهش سیاست انقباض پولی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =