لحظه به لحظه با بازار شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲

در پایان معاملات آخرین روز هفته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۶۸ درصدی در سطح دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۴ واحدی قرار گرفت. افزایش ارتفاع نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند و با رشد ۰.۶۱ درصدی در پله ۷۶۳ هزار واحدی باقی ماند. شاخص‌ کل فرابورس نیز با رشد ۰.۲۶ درصدی معادل ۶۹ واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح ۲۶ هزار و ۲۷۵ واحدی قرار گرفت. تابلوی بورس اوراق بهادار تهران همچنین ارزش معاملات خرد را در روز چهارشنبه، ۶ هزار و ۲۳۸ میلیارد تومان و حجم معاملات را ۸.۸ میلیارد برگه سهم به ثبت رساند.

خلاصه بازار امروز
در پایان نخستین روز معاملاتی هفته، شاخص کل رشد ۹۵۰۰ واحدی را تجربه کرد و تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار واحد پیش رفت.
امروز تراز نقدینگی حقیقی‌ها مثبت و ۱۸۹ میلیارد تومان پول از سوی حقیقی‌ها جذب بازار شد. ارزش معاملات خرد نیز به ۶.۱ همت افزایش یافت.
نمادهای خودران و اهرم صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای دی و شگستر بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۱:۴۶⏰‌
در گروه نهادهای مالی، بورس با قیمت ۶۰۹ تومان نزدیک به مثبت ۳ درصد دادوستد ۳۴ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و فرابورس با قیمت ۸۸۷ تومان رشد بیش از ۳ درصدی دارد و دادوستد ۲۵ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.
کالا حجم معامله ۳۳ میلیونی داشته و با قیمت ۹۶۷ تومان نزدیک به مثبت ۳ درصد معامله می‌شود و انرژی با تقاضای خرید رو به رو است و با قیمت ۲۸۵۵ تومان در مثبت ۷ درصد دادوستد ۲۳ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است.


۱۱:۳۴⏰‌
در گروه معامله خودرویی‌ها، خساپا با قیمت ۲۵۳.۵ تومان در مثبت ۲ درصد دادوستد ۲۱۳ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است، خودرو با قیمت ۳۰۱.۹ تومان نزدیک به مثبت ۴ درصد حجم معامله ۱۸۴ میلیونی داشته است و خاور با قیمت ۳۸۰.۳ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۶۵ میلیون سهم رسیده است.
خگستر با قیمت ۴۸۶.۷ تومان نزدیک به مثبت ۳ درصد دادوستد ۱۲۰ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است، خزامیا با قیمت ۶۱۷ تومان رشد بیش از ۱ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۳۱ میلیون سهم رسیده است و خبهمن حجم معامله ۷۴ میلیونی را پشت سر گذاشته و با قیمت ۱۹۹ تومان رشد بیش از ۱.۵ درصدی دارد.


۱۱:۲۹⏰‌
شستا با قیمت ۱۲۶.۲ تومان نوسان مثبت دارد و حجم معامله آن به ۱۷۰ میلیون سهم رسیده است.


۱۰:۴۹⏰‌
در گروه پالایشی‌ها، شپنا با قیمت ۸۵۹ تومان رشد بیش از ۱.۵ درصدی دارد و حجم معامله آن به ۲۵ میلیون سهم رسیده است، شتران با قیمت ۴۳۹.۵ تومان نزدیک به مثبت ۲ درصد دادوستد ۴۶ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و شبندر با قیمت ۱۰۵۴ تومان در مثبت ۲.۵ درصد دادوستد ۲۹ میلیون سهم را ثبت کرده است.
شبریز با قیمت ۱۳۴۲ تومان در مثبت ۱ درصد دادوستد ۲ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است و #شاوان با قیمت ۲۱۱۵ تومان و شراز با قیمت ۱۳۸۴ تومان هر دو با نوسان مثبت همراه هستند.


۱۰:۲۲⏰‌
پالایشی‌ها معاملات سبزی دارند. نمادهای شتران، شبهرن، شپنا و شبریز با رشد ۱ درصدی و شبندر با رشد ۳ درصدی داد و ستد می‌شوند.


۱۰:۲۰⏰‌
تا اینجای بازار، شاخص کل با افزایش حدود ۵ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار واحد رسیده و شاخص هم‌وزن با رشد بیش از هزار واحدی همراه بوده است.


۱۰:۱۱⏰‌
گروه فلزات معاملات متعادلی دارند. نمادهای فولاد، فملی، فخوز و فرود با رشد ۱ درصدی و زنگان با افت ۷ درصدی فشار فروش دارند.


۱۰:۰۷⏰‌
خساپا در تلاش برای از محدوده قرمز به سبز است. این سهم در قیمت ۲،۴۹۸ ریال در حال معامله است و روی نیم درصد مثبت قرار دارد.


۱۰:۰۳⏰‌
نماد کسرام با رشد ۵ درصدی قیمت خریدران خود را صف‌نشین کرده است.


۰۹:۵۲⏰‌
اکثر نمادهای بانکی متعادل و منفی هستند.


۰۹:۵۲⏰‌
گروه قطعات و خودرو با افزایش تقاضا همراه شده است.


۰۹:۵۱⏰‌
از گروه منسوجات نخریس با رشد ۵ درصدی قیمت برای چندمین روز متوالی صف خرید دارد.


۰۹:۴۲⏰‌
کرومیت با قیمت ۱۷۷۲ تومان در مثبت ۵ درصد دادوستد ۱۸ میلیون سهم را پشت سر گذاشته و با تقاضای خرید همراه است.


۰۹:۳۴⏰‌
شپنا با قیمت ۸۵۷ تومان، شبندر با قیمت ۱۰۳۳ تومان و شپنا با قیمت ۸۵۰ تومان هر سه با نوسان مثبت همراه شده‌اند.


۰۹:۳۴⏰‌
ارفع رو به بالا حرکت کرد و از ۲,۵۱۰ تا ۲,۵۳۵ تومان ۱,۴ درصد مثبت افزایش یافت. این سهم طی ماه‌های اخیر روند خنثی و کم نوسانی را تجربه کرده است.


۰۹:۲۹⏰‌
گروه انبوه‌سازی همچون کلیت بازار متعادل آغاز به کار کرده است. نمادهای ثفارس، ثنوسا و وتوس در محدوده حداکثری قیمت مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این میان نمادهای ثبهساز، کرمان، وساخت و ثغرب با افت ۲ درصدی معامله می‌شوند.


۰۹:۲۹⏰‌
خساپا با نوسان منفی بر روی قیمت ۲۴۷ تومان و خودرو با نوسان مثبت بر روی قیمت ۲۹۳ تومان معامله می‌شود.


۰۹:۲۹⏰‌
پارسان با قیمت ۴۶۰۱ تومان با نوسان مثبت کار خود را آغاز کرده و در میان شاخص‌سازان دیده می‌شود.


۰۹:۲۸⏰‌
فولاد با قیمت ۶۲۹ تومان و فملی با قیمت ۷۴۶ تومان با نوسانات مثبت کار امروز را آغاز کرده‌اند.


۰۹:۱۴⏰‌
بازار امروز در نگاه اول با افزایش عرضه و برتری فروشندگان آغاز به کار کرده است؛ کگل، خساپا و ونیرو در صدر منفی‌سازان و پارسا، ثفارس، شپنا و شتران در صدر مثبت‌سازان شاخص قرار دارند.

کد خبر 487199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =