۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تولید ۱۹۴۲

نشریه «اکونومیست» در نخستین شماره سال جدید خود به بررسی وضعیت دموکرات‌ها و جمهوریخواهان در سال انتخابات حساس ریاست جمهوری آمریکا پرداخته است.

به گزارش صدای بورس، خاکریزی که علیه بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید ساخته شده، یک موجود ۸۱ ساله منفور است. از سوی دیگر، دموکرات‌ها هم برای ماندن در قدرت، نقشه دیگری ندارند.

نشریه «اکونومیست» در نخستین شماره سال جدید خود به بررسی وضعیت دموکرات‌ها و جمهوریخواهان در سال انتخابات حساس ریاست جمهوری آمریکا پرداخته و نوشته است: شخصی که قرار است سد راه بازگشت دونالد ترامپ به عرصه قدرت باشد، یک متولد سال ۱۹۴۲ و چهره‌ای نامحبوب است. برای این وضعیت باید بزدلی و از خود راضی بودن دموکرات‌ها را سرزنش کرد. در حال حاضر، سیاستگذاری در آمریکا به دلیل شکافی به بزرگی دره گراند کانیون فلج شده است. دموکرات‌ها از تأثیر منفی انتخاب دوباره ترامپ بر دموکراسی کشورشان بسیار عصبانی هستند، با این حال هنوز نتوانسته‌اند به جای جو بایدن از کار افتاده، کس دیگری را به میدان رقابت با ترامپ بفرستند. بر پایه آخرین برآوردها، رتبه بایدن در افکار عمومی مردم آمریکا به شدت کاهش یافته است. این در حالی است که ترامپ پیشتاز نظرسنجی‌هاست.

تولید ۱۹۴۲

کد خبر 487172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =