محدودیت خرید بیشتر از ۴ عدد نان تکذیب شد

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای تعداد خرید انواع نان سنتی وجود ندارد گفت: اطلاعیه یا ابلاغیه ای درباره محدودیت فروش بیشتر از ۴ عدد نان با یک کارت بانکی نداشته‌ایم و ابلاغیه ای نیز از دولت دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش صدای بورس،فاطمه نظری، رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران درباره خبری که امروز مطرح شد و فروش بیشتر از 4 نان با یک کارت بانکی را ممنوع می دانست، ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای خرید انواع نان سنتی وجود ندارد و این موضوع توسط اتحادیه ما و هم توسط اتحادیه همکار نان سنتی تکذیب می‌شود و اطلاعیه و ابلاغیه ای در این خصوص به نانوایان نداشته‌ایم.

وی افزود: اتحادیه های نان درباره خرید نان نه ابلاغیه یا اعلامی به اعضای خود نداشته اند و ابلاغ یا اعلامیه ای نیز از سوی دولت یا اتاق اصناف دریافت نکرده‌ایم.

رئیس اتحادیه نانوایان ادامه داد: نرخ نان نیز تغییری نداشته و همان نرخ های مصوب قبل است.

منبع:تسنیم

کد خبر 486972

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • محدودیتی برای فروش نان وجود ندارد

    محدودیتی برای فروش نان وجود ندارد

    درپی مطرح شدن اخباری بر محدودیت فروش نان با یک کارت بانکی در برخی نانوایی‌ها، مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان تصریح کرد: روال خرید نان به صورت قبل بوده و این ادعا، تخلف یک نانوایی است که قبلا هم تخلفاتی داشت و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =